حجت‌الاسلام حسینی گفت: نباید مانع حرکت جوانان انقلابی به بهانه تندرو بودن شد، بی‌تفاوتی نسبت به دشمنان نظام، روحیه انقلابی را در جامعه تضعیف می‌کند این درحالی است که رهبر معظم انقلاب حفظ این روحیه را عامل قدرت ایران در برابر دشمن می‌دانن
کد خبر: ۸۵۶۸۷۵۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی خطیب جمعه خمین، گفت: تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در کشور نشان عزم ملی برای اجرایی شدن جهاد اقتصادی از طرف دستگاه‌های دولتی و اجرایی دارد، اقتصاد مقاومتی حاکم بر جامعه به دنبال عزم همگانی جوانان فعالیت‌های تولیدی محقق می‌شود.  

حجت‌الاسلام حسینی گفت: با بر چسب تندرو بودن نباید مانع حرکت جوانان حزب‌اللهی و انقلابی کشور شد و آنها را سرکوب کرد، سازش‌کاری، بی‌تفاوتی نسبت به اقدامات دشمنان نظام، روحیه انقلابی را در جامعه تضعیف می‌کند این درحالی است که رهبر معظم انقلاب حفظ روحیه انقلابی را از عوامل قدرتمند شدن ایران و عقب‌نشینی دشمنان عنوان کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نباید از هیچ تلاشی برای توسعه و حفظ روحیه انقلاب به ویژه در میان جوانان جامعه قصور کنیم، اضافه کرد: چنانچه مقام معظم رهبری یادآور شدند هواپیماهای ایران همواره بر فراز ناوهای آمریکایی در حال گردش هستند  که این خود نمایشی از روحیه انقلابی در بین نیروهای نظامی کشور است.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم درباره شورای نگهبان که چشم بینای نظام و مردم است گفت: حضور شورای نگهبان در انتخابات ضروری است تا کسانی که روحیه انقلابی ندارند در پست‌های حساس مدیریتی کشور گماشته نشوند.

وی افزود: آمریکا به لحاظ اینکه همواره درصدد فریب، ترویج فحشا و فساد، قتل و غارت جوامع است به شیطان بزرگ لقب گرفته، شیطانی که انسان‌ها را به گناه می‌کشاند، فراموش نکردن جنایت‌های دشمنان نظام به‌ویژه آمریکا، اعتماد نداشتن به مخالفان نظام اسلامی و تکیه نکردن به دشمن از وظایف امت اسلامی و با بصیرت است.

حجت‌الاسلام حسینی اظهار کرد: از ابتدای تشکیل دولت آمریکا، این کشور در بروز تمام جنایت‌های انسانی با هم پیمانانش دخالت داشته، یکی از راه‌های قدرتمند شدن ایران در مقابل دشمنان و استکبار جهانی، همت ملت و حمایت دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی است که از تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز می‌باشد.

امام جمعه خمین درپایان گفت: مردم نباید به افرادی که روحیه انقلابی ندارند رأی بدهند، همچنین، ایمان، اهل کار و مدیر بودن از ویژگی‌های شاخص برای رأی دادن به نامزدها است که مردم باید مد نظر داشته باشند.

ارسال نظرات