به همت روابط عمومی و تبلیغات مراسم ویژه شهادت حضرت جواد الائمه امام محمد تقی (ع) در سپاه تنگستان برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۶۸۶۳۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی در مراسم گرامیداشت شهادت امام نهم شیعیان امام محمد تقی (ع)  و در جمع کارکنان سپاه تنگستان گفت: امام نهم(ع) در مقابل مصائب و گرفتاري هاي روزگار به شدّت شکیبا  و بردبار بوده  و در مقابل حوادث ناگوار هیچ گاه برآشفته و مضطرب نشده و با اتکال به خداي متعال به صبر و تحمّل روي مي آوردند.

وی افزود با تکیه بر سیره اخلاقی امام جواد (ع)  و همراه نمودن صبر در زندگی ، اعمال و رفتارمان  می توانیم از مشکلات و گرفتاریها به موفقیت عبور کنیم.

دشتی حسیتی تصریح کرد: انسان مومن می تواند با در آغوش گرفتن فقر و پیشه گرفتن صبر به خدا نزدیک شود که البته اگر فقری بیاید و انسان را از خدا دور کند کفر است.

وی اظهار داشت در جامعه امروزی باید مراقب شهوت بود و متاسفانه امروزه با ورود ابزار مخربی چون ماهواره در زندگی هموطنان مان کانون گرم خانواده ها با تزلزل روبه رو شده است و زیاد  شدن آمار طلاق گواهی بر این ادعای ماست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان با اشاره به اینکه خدمت به مردم و رفع نیازهاي آنان در متن زندگي امامان معصوم(ع) قرار دارد گفت:  امام جواد(ع) نیز در این عرصه پیشتاز بود و همواره در راه خدمت به خلق گام بر می داشتند.

وی گفت: معروف ترین لقب پیشواي نهم شیعیان جواد است و آن رهبر فرزانه را به خاطر بخشش و جودش به این نام خوانده اند که برگرفته از نام هاي زیباي پروردگار متعال است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت: امام جواد(ع) تمام فضائل اخلاقي و کمالات انساني را از اجداد طاهرین خود به ارث برده بودند.

 

ارسال نظرات