فرمانده سپاه شهرستان زابل ضمن تشریح برنامه های این هفته از اجرای 30 عنوان برنامه محوری و متنوع در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۸۵۲۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی در نشست برنامه ریزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با حضور فرماندار ویژه زابل و  جمعی از مسئولین در فرمانداری شهرستان زابل تشکیل شد اظهار داشت: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت باید سرلوحه مسئولین قرار بگیرد چرا که با نشر این فرهنگ است که می توانیم باعث بقای اسلام و انقلاب شویم.

وی افزود: شهدا و ایثارگران متعلق به یک هفته خاص نیستند بلکه این هفته فرصت مناسبی برای تجلیل از رشادت های شهدا و ایثارگران است .

فرمانده سپاه زابل در ادامه با اشاره به برنامه های تدوین شده در این هفته گفت: احترام به خانواده شهدا احترام به شهدا و ارزش های پاسداری شده در هشت سال دفاع مقدس است .

وی از اجرای 30 برنامه محوری در هفته دفاع مقدس خبر داد و تاکید کرد: به منظور گرامی داشت این ایام ویژه برنامه‌های متنوعی مانند تکریم خانوادههای شهدا، زنگ مقاومت در روز بازگشایی مدارس، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، رژه 31 شهریور، گلباران مزار شهدا و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه زابل در ادامه با بیان اینکه هفته دفاع مقدس متعلق به یک قشر خاصی نیست، اذعان داشت: در هشت سال جنگ تحمیلی همه گروهها و همه اقشار حضور فعالی داشتند و در این هفته باید با اجرای برنامه های متنوع جنگ را به نسل جدید بشناسانیم.

 فرماندار ویژه زابل نیز در ادامه این جلسه گفت: برای این انقلاب و برافراشته شدن پرچم اسلام و قرآن خون های زیادی ریخته شده و وظیفه ما در این برهه زمانی حفظ دستاوردها و آرمان های شهدا و امام شهداست.

هوشنگ ناظری با اشاره به مذاکرات هسته ای اظهار داشت: امروز اگر دیپلمات های ما حماسه می آفرینند و در برابر قدرت های جهانی مقتدرانه می ایستند از برکت خون شهیدان و هشت سال دفاع مقدس است.

ارسال نظرات