مسئول تعلیم و تربیت سپاه تنگستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: با هدف نشاط و پویایی حلقه های صالحین بسیج 5 دوره اردوهای حلقه سرگروه های صالحین و مربیان بسیجی سپاه تنگستان برگزار شده است.
کد خبر: ۸۵۶۸۳۴۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، حجت الاسلام سید حسن مهدی گفت:  اگرصالحین نوک پیکان حرکت معنوی بسیج به سوی رشد و تعالی است سرگروههای صالحین موتور حرکتی این شجره طیبه را تشکیل می دهند.
وی گفت: کیفی سازی حلقه های تربیتی صالحین از مهمترین برنامه های ما در سال جاری است که این مهم با پالایش سرگروهها و مربیان  وایجاد ثبات مدیریتی در بین فعالین این عرصه ودر بدنه حلقه های صالحین به اجرا در خواهد آمد.
حجت الاسلام مهدی گفت: ما برای کادر سازی آینده انقلاب تمام همت و تلاش خود را به کار خواهیم بست و در این راستا با توجه به ظرفیت شناسی که در دستور کار است استعداد های نهفته در بدنه بسیج را شناسایی کرده و به بهترین وجه ممکن برای نظام مقدس اسلامی و خدمت در بسیج تربیت می کنیم.
وی نشاط و پویایی را لازمه امروز بسیج دانست و گفت: در این راستا با برگزاری اردوهای مشترک سر گروهها و مربیان صالحین نحوه استفاده از این روش در حلقه ها به حاضرین در این اردوهای فرهنگی و معنوی بسیج تدریس می شود.
مهدی ضمن تشکر از مسولین صالحین، فرماندهان پایگاهها و همه مربیان طرح صالحین در اجرای برنامه ها در رده های مقاومت اظهار امیدواری کرد که در آینده با همکاری آنها بتوان هرچه بیشتر در جهت اهداف بسیج و با تکیه بر طرح صالحین  قدم برداشت.
ارسال نظرات