خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز :

روحانینون همواره حضوری فعال در ماموریت های بسیج دارند

حجت الاسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرزگفت: جامعه روحانیت همواره حضوری فعال در ماموریت های بسیج داشته و در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی پیش قدم بوده اند .
کد خبر: ۸۵۶۸۳۳۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از شهرستان البرز ، حجة الاسلام والمسلمین حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفتگواختصاصی باخبرنگار خبرگزاری بسیج  اظهار کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه به عنوان  یکی از نهادهای بسیج همواره در ماموریت های آن حضوری فعال داشته و تلاش کرده تا وظیفه خود در قبال  انجام دستورات رهبری را انجام دهد .

وی تاکید کرد : برگزاری کلاسهای عقیدتی ، کلاسهای آشنایی با احکام، بصیرت افزایی، اجرای دوره های امام شناسی، تشریح امر ولایت پذیری، آشنایی با شهدای انقلاب اسلامی از جمله دوره های آموزشی می باشد که حوزه نمایندگی  ولی فقیه در طول دوره های بسیج از جمله رزمایش و مانور های نظامی برای بسیجیان اجرایی نموده است .

شجاعی مهر افزود : هدف ما از اجرای برنامه های متنوع عقیدتی سیاسی در بین بسیجیان علاوه بر تشویق بسیجیان برای مطالعه و دانش افزایی تقویت روحیه معنوی و جهادی و بصیرت افزایی  در میان آنان است که قدرت ایمان را که  از هر نیرویی بالاتر بوده  در آنان بالا ببرد؛ بدیهی است هیچ توان نظامی جرات مقابله با ایمان را نخواهد داشت .

وی خاطر نشان کرد : توجه به برگزاری نماز های جماعت اول وقت، بیان سیره شهدا، شرح خاطراتی از سالهای دفاع مقدس، تشکیل گفتگوهای آزاد درباره مسائل عقیدتی سیاسی جامعه و دعا خوانی تنها بخشی از فعالیت های روحانیون و حوزه نمایندگی ولی فقیه بوده که در طول رزمایش 24 ساعته فراخوانی بسیجیان اجرایی شده است .

این مسئول عنوان کرد: : ما تلاش می کنیم تا روحیه معنوی در میان بسیجیان، شهادت طلبی، ایثار و جوانمردی شهدا را زنده نگه داریم و بسیجیان را در جهت حضور در صحنه های مختلف نظامی و یا غیر نظامی مانند جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی آماده سازیم و با ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی پیام کوبنده ای را به آنان بدهیم .

حجت الاسلام شجاعی مهر در پایان متذکر شد : اینکه امروز ما ابهت کشورهای استکباری مانند آمریکا واسراییل را  در منطقه شکسته و پیام مهم انقلاب اسلامی مبنی بر استقلال ملت ها را به جهانیان و کشورهای حوزه منطقه خلیج فارس وخاورمیانه صادر کرده ایم همگی به این دلیل است که پیام انقلاب اسلامی نشات گرفته از حقیقت ایمان بوده وقلب های مردم آزادی خواه و استقلال طلب را تسخیر می نماید و به کسانی که می خواهند در برابر رژیم های دست نشانده ومستبد منطقه ایستادگی کنند توان می بخشد.

3002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها