فرمانده سپاه عسلویه از 114 برنامه درهفته دفاع مقدس در عرصه های علمی، فرهنگی، هنری، مذهبی ، بصیرتی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۸۳۲۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه؛ سرهنگ خلیل رفعتی امروز صبح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یکی از بزرگترین مناسبت های ملی ماست وباید از تمام توان و ظرفیتی که در اختیار داریم برای گرامیداشت این ایام استفاده کنیم.

رفعتی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجلی ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان ایران اسلامی در راه دفاع از وطن است.

وی خاطر نشان کرد:تبیین شجاعت و از خود گذشتگی ایثارگران وطن در جبهه های نبرد حق علیه باطل برای جوانان رویکرد مهمی است که در تمامی برنامه های هفته دفاع مقدس باید به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در طول عمر پر برکت نظام اسلامی اقدامات فراوانی در راستای تثبیت و تقویت این نظام مقدس انجام داده و امروز نیز با آمادگی و توان بیشتری در این راه حرکت می کند.

فرمانده سپاه عسلویه افزود: جان فشانی بسیجیان برای دفاع از مرز و بوم اسلامی در هشت سال دفاع مقدس برگی زرین در تاریخ معاصر کشوراست.

وی اذعان کرد: محرومیت زدایی از اولویت هایی است که سپاه و بسیج طی دهه های اخیر به آن توجه داشته و شاهد اقدامات بسیار خوبی در این زمینه بوده ایم.

رفعتی تصریح کرد: سپاه عسلویه در سال های اخیر در تمامی برنامه های مناسبتی حضور پررنگ و گسترده داشته و شاهد استقبال وسیع اهل تشیع و اهل سنت شهرستان از برنامه های مناسبتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده ایم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها