خطیب جمعه ندوشن : پدران و مادران سعی کنند فرهنگ دینی و شیعی را هیچ زمان و در هیچ اموری فراموش نکنند و در تمامی مراحل زندگی به فرزندان خود آموزش دهند.
کد خبر: ۸۵۶۸۳۲۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازمیبد، حجت الاسلام جوادی در خطبه های این هفته نماز جمعه ندوشن با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا داشتن به این معنی است که اگر قرار باشد اعمال ما را به همه نشان دهند، ما دچار خجالت زدگی و  شرمندگی نشویم.

حجت الاسلام جوادی ضمن اشاره به روز سه شنبه هفته آینده  اول ماه ذی الحجه اظهار کرد:  ماه ذی الحجه جایگاه پر ارزشی در میان سایر ماهها دارد، این لیالی عشری که قرآن در سوره فجر به آن سوگند خورده است و درباره آن بیان کرده است مطابق برخی از نقل ها و تفاسیر آن این است که دهه اول ماه ذی الحجه است. فرصت کمال و بندگی انسان در ماه ذی الحجه بسیار فراوان است. دو رکت نمازی که در دهه اول ذی الحجه سفارش کرده است ثواب این دو رکت نماز مشارکت در  ثواب همه اعمال و مناسک حجاج است .

ایشان با یادآوری سالروز شهادت شهید دوم محراب آیت الله مدنی و همچنین رحلت اولین امام جمعه تهران حاج آقا طالقانی و همچنین اشاره به حوادث خونین ۱۷ شهریور ۵۷ در میدان شهدا(ژاله)  ، کشته شدن هزاران نفر از مردم بی گناه در این روز را محکوم نمود.

در پایان خطیب جمعه ندوشن خانواده ها را خطاب قرار داد و اظهار کرد: پدران و مادران سعی کنند فرهنگ دینی و شیعی را هیچ زمان و در هیچ اموری فراموش نکنند و در تمامی مراحل زندگی به فرزندان خود آموزش دهند.

ارسال نظرات