سه سارق حرفه اي مغازه موبایل فروشی،دستگير و 100 دستگاه تلفن همراه مسروقه، كشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۵۶۸۳۱۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج زنجان، رييس پليس آگاهي استان زنجان گفت: در پي وقوع سرقت از مغازه موبايل فروشي در خيابان سعدي شهرستان زنجان ،پيگيري موضوع در دستورکار ويژه پليس آگاهي زنجان قرارگرفت.

سرهنگ "جعفر رحمتي"افزود: مأموران آگاهي با انجام كارهاي اطلاعاتي گسترده و گشت زني در سطح حوزه، موفق شدند در اين ارتباط سه متهم را در اين زمينه شناسايي و دستگير كنند.

رحمتی در ادامه گفت: متهمان در بازجويي هاي صورت گرفته اعتراف كردند با همدستي هم ،مغازه هايي كه فاقد تجهيزات بازدارنده از قبيل دوربين مداربسته بودند، را شناسايي وبا تخريب ديوار اقدام به سرقت مي كردند.

وي با تاكيد بر اينكه صاحبان صنوف نسبت به تجهيز مغازه به دوربين هاي مداربسته اقدام كنند اظهار كرد:ماموران پليس آگاهي در بازرسي از مخفيگاه متهمان بيش از 100 دستگاه گوشي تلفن همراه مسروقه كشف و ضبط كردند.

رييس پليس آگاهي استان زنجان با بيان اينكه متهمان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند،از مردم خواست، در پيشگيري از سرقت مغازه به هشدارهاي ارائه شده توجه نموده و مطمئن باشند، مكان هاي قابل نفوذ از قبيل پنجره ها و درب ها به شكل مناسب ايمن شده باشد.

ارسال نظرات