حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده گفت: وادادگی در برابر دشمنی که تمام سعی و تلاش خود را برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته، کار عاقلانهای نیست و قطعاً نتایج پشیمان کننده‌ای را به بار خواهد آورد.
کد خبر: ۸۵۶۸۳۰۲
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با عصرسیاست با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص  در مجلس با اشاره به ضرورت صراحت  در اتخاذ مواضع انقلابی اظهار داشت: متاسفانه از شروع مذاکرات با طرف‌های غربی، روز به روز شاهد کوتاه آمدن مذاکره کنندگان در برابر 1+5 و نیز کتمان حقایق هستیم.؛ نمایندگان ایران از ترس خدشه وارد شدن به مذاکرات، جوابی درخور و قاطع به اربده کشی های دشمان از جمله آمریکا نمی‌دهند.

 

حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده افزود: این دست اقدامات تنیجه ای معکوس خواهد داشت و دشمن با این تصور غلط که ایران جسارت لازم را ندارد، حالت تهاجمی علیه منافع کشور را روز به روز افزایش خواهد داد؛ لذا باید سریعا به این واکنش های سست پایان داد و روحیه قوی ایران اسلامی را به رخ کشید.

 

وی ادامه داد: از طرفی روحیه دشمنان انقلاب به گونه ای است که اگر تسلیم و عقب نشینی ببینند وقیح تر شده و در مقابل اقدام قاطع، سریع عقب می روند، از سوی دیگر چشم جبهه مقاومت به ایران است و در صورت تسلیم ایران در برابر زورگویان و مستکبرین تخم یاس در دل آن ها کاشته خواهد شد؛ لذا اتخاذ مواضع وادادگی در برابر دشمنی خونخوار که 36 سال، تمام سعی و تلاش خود را برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران به کار برده است؛ کار عاقلانه ای نخواهد بود و قطعا نتایج پشیمان کننده ای را به بار خواهد آورد.

 

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با ابراز تاسف از پا فشاری برخی بر عدم بررسی برجام توسط مجلس بر خلاف بیانات صریح مقام معظم رهبری اظهار داشت: عده ای تمام موفقیت دولت را در برجام دیده و تصور می کنند در صورت ایفای نقش مجلس، اقدامات آن ها کم رنگ و بی اجر خواهد شد؛ در صورتی که از طرفی عرصه اقدامات دولت وسیع است و از سوی دیگر مساله برجام امری سرنوشت ساز بود ه وباید طبق قانون از کانال نمایندگان مردم عبور کند؛ لذا شایسته نیست با دید جناح گرایانه و سهم خواهانه به موضوع بررسی توافق نگاه شود.

 

زارع زاده ادامه داد: بایستی در مساله برجام نگاهی بلند بینانه داشته و با توجه به ارزش ها ونیز قضاوت تاریخ تصمیم گرفت نه نگاهی 3 یا 4 ساله! زیرا سرنوشت یک ملت امری نیست که قربانی بازی های جناحی و قدرت طلبی های سیاسی شود؛ لذا لازم است که همه نیروی کشور صرف برداشتن صحیح ترین گام در این برحه کم نظیر شود.

 

نماینده بزرگ ترین حوزه انتخابی کشور در واکنش به اظهارت محمد رضا عارف در مورد تطهیر فتنه گران تصریح کرد: کسی قصد ندارد تمام اصلاح طلبان را فتنه گر بداند ولی اگر با دیده انصاف و عدالت و نیز برخواسته از نگاه به تاریخ به موضوع نگاه شود؛ خواهیم دید بخش محوری و بدنه اصلی اصلاح طلبان، از اجزای کلیدی و اصلی فتنه هستند.

 

ارسال نظرات