مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری یزد:
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری یزد با اشاره به‌ضروت ایجاد همبستگی بین مدیران زن در استان یزد گفت: مجمع حمایتی مدیران زن در یزد تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۸۲۹۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: فخرالسادات خامسی پیش از ظهر امروز در چهارمین نشست مجمع مدیران زن استان یزد با بیان اینکه هم‌اندیشی، تعامل و هم‌فکری سه محور اصلی مجمع مدیران زن استان یزد است، اظهار داشت: سهم اندک زنان در مدیریت استان، کسب مشاغل دولتی، مناسب مدیریتی سطح بالا، رشد دختران و زنان تحصیل کرده دانشگاهی در راستای ارتقای توانمندی بانوان در استان، از جمله مباحث حائز اهمیت در حوزه زنان است.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری یزد فراهم نبودن بسترهای اجتماعی و عدم اعتماد کافی به مدیریت زنان در جامعه را از جمله مهم‌ترین مشکلات زنان در جامعه دانست و بیان کرد: تقویت فرصت‌ها و نقاط قوت مدیران و کارمندان زن، به هم‌اندیشی مستمر و منسجم نیاز دارد.

خامسی با اشاره به اهمیت توجه و تدوین راهکارهای لازم به منظور برطرف کردن چالش‌ها و دغدغه‌های پیش روی مدیران زن، توسط مسئولان ارشد استان افزود: با توجه به حساسیت‌های فراوان در حوزه مدیریت زنان در استان، مدیران زن در سیستم اداری و مدیریتی محکوم به موفق شدن هستند.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل مجمع حمایتی از مدیران زن در استان یزد، تصریح کرد: بر اساس علم مدیریت، همیشه سرمایه‌های اجتماعی ارزشمند‌تر از سرمایه‌های اقتصادی هستند و حمایت از مدیران زن، همان تقویت سرمایه‌های اجتماعی در راستای تربیت مدیران و جامعه ای متفکر و کاردان است.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری یزد هدف از راه‌اندازی مجمع مدیران زن استان یزد را، تقویت و ایجاد همبستگی بیشتر بین مدیران زن در استان یزد دانست و بیان کرد: ارتقای مدیریت زنان در استان یزد از جمله مهمترین دستاوردهای مجمع مدیران زن در استان یزد است.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای افزایش به نفس بین بانوان یزدی در راستای پیشبرد اهداف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان خاطرنشان کرد: در استان یزد کلان‌نگری‌ها باید جایگزین بخشی‌نگری در حوزه مدیریت زنان شود.

 

ارسال نظرات