سيل خروشان اعتياد، در مسير كودكان، نوجوانان و جوانان و حتي سالخوردگان

سيل خروشان اعتياد، بي رحمانه در مسير حركت خود، كودكان، نوجوانان و جوانان و حتي سالخوردگان را طعمه قرار داده و علاوه بر متلاشي كردن كانون گرم و پاك خانواده، سبب ناكامي در زندگي و تمايل به خودكشي و مرگ نيز مي شود.
کد خبر: ۸۵۶۸۲۵۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: سيل خروشان اعتياد، بي رحمانه در مسير حركت خود، كودكان، نوجوانان و جوانان و حتي سالخوردگان را طعمه قرار داده و علاوه بر متلاشي كردن كانون گرم و پاك خانواده، سبب ناكامي در زندگي و تمايل به خودكشي و مرگ نيز مي شود.

مراد جعفري افزود: طبيعي است كه حل بحران مواد مخدر و اين بلاي خانمانسوز از عهده يك سازمان برنمي آيد و تنها با برخورد قهري شدني نيست چراکه در اين صورت تنها نگرشي يك بُعدي به مسئله بوجود مي آيد.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه اعتياد به مواد مخدر ريشه اخلاق را درجامعه مي سوزاند و رهاورد آن فساد است، گفت: احساس مي شود تنها راه حل رفع معضل اعتياد، ايجاد عزم ملي و بسيج همگاني در اين راستا است.

وي تاكيد كرد: : اعتياد يا به تعبير آن وابستگي به مواد مخدر و سوء مصرف آن در قرن حاضر از مهمترين و دردناكترين معضلات بشري محسوب مي شود.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان افزود : كارشناسان و صاحب نظران معتقدند كه در حال حاضر بحران مواد مخدر در كنار سه بحران يعني "بحران نابودي محيط زيست،بحران تهديد اتمي و بحران فقر" به عنوان مسئله روز در دنيا مطرح است.

جعفري تصريح كرد: مواد مخدر عامل مهم به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است كه باعث بروز فسا در جامعه شده و فساد اخلاقي باعث تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني افراد مي شود.

وي در ادامه از تداوم اجراي طرح پاكسازي و دستگيري معتادان پر خطر در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: با اجراي اين طرح در سطح استان، معتادان پرخطر جمع آوري به مراكز بازپروري معرفي مي شوند.


ارسال نظرات