اولین یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه بیت المقدس در شهرستان بیجار برگزار شد

صبح امروز با حضور مسئولان استانی،اولین یادواره سرداران و 39 شهید آماد و پشتیبانی سپاه بیت المقدس در حسینیه شهر بیجار برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۸۲۰۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان،جانشین سپاه بیت المقدس، مسئولین کنگره شهیدان و پیشگامان،امام جمعه، فرماندار ،خانواده معظم شهیدان و بسیجیان،اولین یادواره سرداران و 39 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه بیت المقدس در حسینیه شهر بیجار برگزار شد

در این مراسم ابتدا پیام فرمانده آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران خطاب به اولین یادواره سرداران و 39 شهید سپاه بیت المقدس کردستان قرائت و سپس جانشین فرمانده سپاه بیجار،امام جمعه،نماینده ولی فقیه در استان کردستان مباحثی در خصوص شهدا بیان نمودند.

حجت الاسلام مرادی در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت نهمین اختر تابناک آسمان ولایت،اظهار داشت: شهدا اسوه ای از صبر و ایثار هستند که برای همیشه نام آنها بر تارک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می درخشد.

وی افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس به عشق امام (ره) و دفاع از مملکت خود ،عزیزترین سرمایه خود را در طبق اخلاص نهاند و در راه حفظ اسلام جهاد نمودند.

امام جمعه بیجار با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام و انقلاب سعی در کمرنگ کردن اعتقادات و باورهای دینی جوانان دارند،گفت: برگزاری یادواره شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می گردد.

وی خاطر نشان کرد: یاد شهدا و زنده نگه داشتن نام و خاطره آنها موجب تقویت روحیه ایثارگری در جامعه می شود.

لازم به ذکر است در دوران دفاع مقدس 4500 شهید تدارکات و پشتیبانی تقدیم نظام مقدس جهوری اسلامی شده است که 16 نفر آنها متعلق به سپاه بیجار است.

سپاه بیجار 16 شهید تدارکات و پشتیبانی تقدیم انقلاب کرده است

حسن عسکری در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 450 شهید شهرستان بیجار ،اظهار داشت:شهدای پشتیبانی و تدارکات نقش بسیار مهمی در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است،گفت:تجلیل از مقام شامخ شهیدان به عنوان بزرگترین سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از دیگر اهداف برگزاری این یادواره است.

جانشین فرمانده سپاه بیجار با اشاره به اینکه نباید یاد شهدا را به برگزاری چند یادواره خلاصه کنیم،افزود:زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا موجب پیروزی نظام در برابر استکبار جهانی است.

عسکری خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس 4500 شهید در بخش تدارکات و پشتیبانی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است،که 39 نفر از آنها سهم استان کردستان و از تعداد 39 نفر بیشترین تعداد یعنی 16 نفر آنها متعلق به شهرستان بیجار است.

جانشین فرمانده سپاه بیجار در پایان یادآور شد: حرکت در مسیر ولایت فقیه و پیروی از راه شهدا و داشتن بصیرت تنها راه مقابله با دشمنان نظام است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار