فرمانده حوزه صدیق کبری(س) زابل گفت: تبلیغ تک فرزندی و بی فرزندی حربه دشمن برای ترویج فساد در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۶۸۲۰۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، طیبه پودینه در این نشست با اشاره به حربه و تبلیغات دشمنان نظام مبنی بر سوق دادن خانواده ها به سمت تک فرزندی در جامعه گفت: بچه های تک فرزند در خانه همبازی  و هم صحبت ندارند که در نتیجه آن خیلی از احساسات دوران بچگی را تجربه نمی کنند؛ به افسردگی دچارمی شوند و گوشه گیر و منزوی می شوند.

وی  یکی از نتایج و پیامدهای منفی تک فرزندی برای خانواده و جامعه  را وابستگی شدید عاطفی دانست و گفت: وابستگی عاطفی باعث می شود که والدین از حالت طبیعی تربیت خارج شوند و از طرف دیگر فرزند جدی گرفته نمی شود و چون مستقل نیست و اعتماد به نفسش را از دست می دهد.

پودینه تبلیغات تک فرزندی وبی فرزندی را حربه ای از سوی دشمنان برای ترویج فساد و بی بند وباری دانست واظهار داشت: شعارهای کنترل جمعیت درنهایت منجر به حذف فرزند عدم ازدواج  وکاهش جمعیت کشورمی شود وترویج فساد ،بی بندوباری وهمجنس گرایی  می شود.

فرمانده حوزه صدیقه کبری(س) گفت: شرایط زندگی در جامعه ی امروز ما به گونه ای است که بیش تر جوانان در سنین بالا ازدواج می کنند و این باعث شده است که از نظر سنی با فرزندان  خود اختلاف زیادی داشته باشند.

ارسال نظرات