کد خبر: ۸۵۶۸۲۰۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: ششمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان به مدت 10 روز به میزبانی دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، علیرضا کیخا در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج  اظهار کرد: تعداد 90 دانشجوی پسر و 70 دانشجوی دختر و در مجموع 160 دانشجو از سراسر استان از میان برگزیدگان نخبه بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها در این دوره که به مدت 10 روز تا تاریخ 24 شهریور است، حضور دارند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در خصوص طرح ولایت استانی گفت: این ششمین دوره از طرح ولایت استانی سیستان و بلوچستان است که امسال تحت عنوان «خط امام(ره)» در شهر ساحلی چابهار و در دانشگاه تخصصی دریانوردی علوم دریایی چابهار در حال برگزاری است.

این مسئول تصریح کرد: در این دوره آموزشی مباحث تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی برای دانشجویان مطرح می شود و دانشجویان از مراکز تفریحی چابهار بازدید خواهند کرد.

وی دیدار با خانواده های شهدای اهل سنت و شیعه،  برگزاری یادواره شهدا ، دریاگری و حضور در پایگاه دریایی شهرستان چابهار را بخشی دیگر از برنامه های پیش بینی شده در این دوره دانست.

ارسال نظرات