فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:اقدامات صورت گرفته در طی چند سال اخیر در محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان کردستان قابل قبول است.
کد خبر: ۸۵۶۸۱۸۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی در روستای خسروآباد شهرستان بیجار با اشاره به فعالیت های اردوهای جهادی،اظهار داشت: اردوهای جهادی فعالیتی خداپسندانه در جهت کمک به عمران،آبادانی،خدمت به محرومین و همنوعان و معیشت مردم مناطق محروم است.

وی با تاکید بر اینکه انجام پروژه های محرومیت زدایی در راستای کار جهادی توسط جهادگران بسیجی انجام می گیرد،گفت:بحمدالله به برکت انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اقدامات چشمگیری جهادی توسط جهاد سازندگی در راستای عقب ماندگی مسائل اقتصادی،زیر بنایی،عمرانی و توسعه مناطق محروم صورت گرفته است و درحال حاضر اقدامات جهادی جهادگران در راستای تکمیل آن اقدامات است.

سردار رجبی با توجه به گسترش فعالیت های محرومیت زدایی توسط سپاه بیت المقدس از سال 88 تا کنون،بیان داشت: اقدامات صورت گرفته در طی چند سال اخیر در محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان کردستان قابل قبول است.

30 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی در استان هزینه شده است

وی خاطر نشان کرد: در سال 93 تا 94 اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان از اعتبار قرارگاه سازندگی صرف اجرای پروژه های محرومیت زدایی در استان کردستان شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت:اگر 30 میلیارد تومان نیز اعتبار مشارکتی مردم و دولتی حساب کنیم ،می تواند در راستای رفع محرومیت در استان کردستان اقدامات موثری انجام داد.

وی به مهمترین طرح های محرومیت زدایی توسط جهادگران در مناطق محروم استان کردستان اشاره کرد و اظهار داشت:طرح های محرومیت زدایی بیشتر در حوزه روستاها و طرح هایی عام المنفعه، زود بازده و کم هزینه مانند غسالخانه،کمک به مرمت مسجد، احداث مسجد،کمک به بیماران صعب العلاج و پروژه آبرسانی است.

ارسال نظرات