فرمانده سپاه سیب وسوران از برگزاری 36 عنوان برنامه متنوع فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۸۱۷۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج ، حسین فروغی در گفت و گو با خبرنگار ما از دفاع مقدس به عنوان گنجی پر بها یاد کرد و اظهار داشت: ملت ایران  هشت سال با اقتدار و سربلندی مقابل تهاجم دشمنان با مقاومت و ایستادگی به پیروزی رسیدند و براساس وظایف به حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی پرداختند.

وی برتری کشور ما در دنیا را به واسطه خون شهداء دفاع مقدس دانست و افزود: دفاع از ارزش ها ی اسلامی سبب ایستادگی و مقابله با ۵۱ کشور جهان شد.

وی بیان داشت: در طول ۸ سال دفاع مقدس فقط با یک کشور جنگ نشد در جنگ تحمیلی شرق و غرب و کشورهای ابر قدرت با درآمد نفت شان هزینه های سلاح های عراق را فراهم می کردند.

فروغی تاکید کرد: دستگاهها اجرایی به پاس خون شهداء باید به برگزاری برنامه های متنوعی در حوزه های کاری خود بپردازند.

وی از برگزاری ۳۶ عنوان برنامه محوری در هفته دفاع مقدس از سوی حوزه هاو پایگاه های مقاومت بسیج سپاه سیب وسوان خبرداد و افزود: در همین ایام ۳ یادواره شهداء در هیدوج ، قلعه سیب و  روستای کهن ملک نیز برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت:  غبار روبی مزار شهداء پسکوه و روستای کهن ملک، برگزاری مراسم بازگشایی مدارس و نواختن زنگ ایثار مقاومت وشهادت، برگزاری نشست منتظران موعود در حوزه ها وپایگاه های مقاومت، ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکان، اجرای صبحگاه دانش آموزی، اجرای مسابقات دومیدانی، برگزاری اردوهای فرهنگی تربیتی، شرکت بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، اجرای مسابقات فوتسال،کوهیمایی، و... از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس است که توسط سپاه  سیب وسوران  انجام خواهد داد.

ارسال نظرات