امام جمعه بافق گفت: عده ای در داخل فکر می کنند رابطه با امریکا مشکلات کشور را حل می کند در صورتی که چنین نیست.
کد خبر: ۸۵۶۸۰۷۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از بافق خبر: حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های نمازجمعه این هفته بافق به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اقشار مردم اشاره کرد و گفت: امریکا در بعضی از کشورها همه چیز از جمله سیاست، اقتصاد و فرهنگ را قبضه کرده که یکی از این کشورها ایران بود. آمریکا به گونه ای نفوذ کرده بود که حتی تغییر فرماندار و استاندار با رضایت آنها انجام می شد.

خطیب جمعه بافق ضمن اشاره به اینکه عده ای در داخل فکر می کنند رابطه با امریکا مشکلات کشور را حل می کند گفت: نه، کشور ما تنها از ۱۴% ذخایر خود استفاده می کند و اگر مردم در تمام مقاطع وارد میدان شوند و کار کنند ما مشکلی نخواهیم داشت.

حجت الاسلام سلیمانی به مذاکرات هسته ای با آمریکا اشاره و بیان کرد: مذاکره با امریکا باید در مسئله هسته ای باشد نه مسائل دیگر.

وی در ادامه خواستار توجه مسئولان به بچه های ارزشی شد و تصریح کرد: بچه ارزشی ها کسانی هستند که دیروز جنگ را اداره کردند و همین ها هستد که امروز می توانند برای کشور و نظام و ارزش های نظام موثر باشند.

خطیب جمعه بافق حمایت از شورای نگهبان را به عنوان یک جایگاه قانونی لازم دانست و گفت: قانون اساسی این اختیار را به شورای نگهبان داده که از رای مردم که حق الناس است دفاع کند.

 

ارسال نظرات