در مسابقات المپیاد کشوری مشهد:

کسب مقام چهارم المپیاد کشوری توسط تیم روباتیک سنگ آهن مرکزی

تیم روباتیک دانش آموزی شرکت سنگ آهن مرکزی توانست به مقام چهارم مسابقات کشوری دست یابد.
کد خبر: ۸۵۶۸۰۶۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: تیم روباتیک دانش آموزی سنگ آهن مرکزی، در مسابقات المپیاد کشوری که در سالن ثامن الحجج(ع) مشهد مقدس برگزار شد، از بین سه هزار شرکت کننده، به مقام چهارم کشوری دست یافت.

تیم روباتیک دانش آموزی شرکت متشکل از ده نوجوان پسر و دو نوجوان دختر و با مربی گری "مهدیه فتاحی بافقی” راهی خراسان رضوی شد تا در مسابقات کشوری که به میزبانی مشهد مقدس طی سه روز شرکت نماید.

حسن حبیبیان بافقی که سرپرستی این تیم را به عهده دارد با بیان این خبر افزود: اداره آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت در راستای وظایف ذاتی خود برای پر نمودن اوقات فراغت فرزندان دانش آموز کارکنان و در جهت ارتقاء سطح علمی این عزیزان در ایام تابستان ۹۴ اقدام به برگزاری کلاسهای مختلف تحت عنوان فوق برنامه دانش آموزی در زمینه های آموزش زبان انگلیسی، نجوم، اوریگامی و روباتیک نموده که با استقبال خوبی از طرف کارکنان شرکت و فرزندان آن ها روبرو شده است.

وی تصریح نمود: به همت مدیرعامل محترم، معاونت منابع انسانی و مدیریت آموزش شرکت، تنها در کلاس های روباتیک امسال بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان ثبت نام و شرکت نمودند.

سرپرست تیم رباتیک گفت: این دوره از کلاس ها در آهنشهر با مربی گری خانم مهدیه فتاحی بافقی برگزار شد که پس از طی مراحل تئوری و عملی و با برگزاری یک دوره مسابقات مقدماتی از بین شرکت کنندگان ۱۲ نفر برتر گزینش شدند تا در مسابقات کشوری شرکت نمایند .

لازم به ذکر است در این مسابقات، ۵ نفر از اعضای تیم روباتیک دانش آموزی شرکت، به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند و در نهایت در رده بندی تیمی، توانستند مقام چهارم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار