خبرهای داغ:
رئیس اتاق اصناف مرکز فارس، خبر از آغاز طرح راه‌اندازی فروش فوق‌العاده با شرکت واحدهای صنفی واجد شرایط در نیمه دوم شهریورماه جایگزین نمایشگاه پاییزه داد.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۸۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از شیراز سید محمود هاشمی با بیان اینکه اصناف در خط مقدم اقتصاد مقاومتی قرار دارند؛ اظهار داشت: اصناف همیشه و در تمام صحنه‌های پیروزی انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و امروز در اقتصاد مقاومتی نقش پررنگی ایفا می‌کنند که در شرایط امروز حمایت از آنان و جلب رضایت حداکثری مردم را وظیفه اصلی خود می‌دانیم.

نایب‌رئیس اتاق اصناف کشور بابیان اهمیت استفاده عموم مردم از طرح فروش پاییزه، بیان داشت: در سال‌های گذشته با برگزاری نمایشگاه به استقبال فصل پاییز و مدارس می‌رفتیم اما سیاست امسال دولت و اتاق اصناف ایران بر آن است که با اعمال ماده 85 نظام صنفی کالا‌ها را از طریق حراج و فروش فوق‌العاده به مردم و مشتریان عرضه کنند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس بابیان اینکه در شیراز هم‌اکنون فروش فوق‌العاده اصناف جایگزین نمایشگاه شده است؛ در مورد شرایط صنوف شرکت‌کننده در این طرح اذعان داشت: صنوفی که در این طرح شرکت می‌کنند؛ باید شرایط لازم برای حضور در طرح ازجمله داشتن پروانه کسب، دریافت مجوزهای لازم از اتحادیه‌ها، صدور برگ خرید به مردم و شهروندان و غیره را داشته باشند.

هاشمی اضافه کرد: امروز با اجرای این طرح تمام مردم در مناطق مختلف شهر امکان بهره‌مندی از فروش فوق‌العاده پاییزه را خواهند داشت؛ درعین‌حال اینکه درگذشته این فروش محدود به تعدادی غرفه در نمایشگاه پاییزه می‌شد که گاهی به دلیل بعد مسافت و گستردگی شهر امکان استفاده از این فروش  برای همگان فراهم نبود.

هاشمی در پایان زمان اجرای طرح را از پانزدهم شهریور تا پانزدهم مهرماه سال جاری اعلام کرد و از کسبه، تجار، بازاریان به همراه اتحادیه‌های صنفی شرکت‌کننده در این طرح که در راستای جلب رضایت حداکثری مردم گام برمی‌دارند؛ تقدیر کرد.

در ادامه مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان فارس نیز در مورد کالاهای شامل طرح اظهار داشت: در طرح فروش فوق‌العاده پاییزه اصناف شیراز کالاهایی مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم‌تحریر، مواد غذایی و مواد پروتئینی قرار دارند که نظارت و بازرسی در این بخش تشدید شده است.

محمدمهدی عرب با اشاره به تعداد تیم‌های بازرسی گفت: در راستای این طرح نیز طرح ویژه بازرسی با حضور بیش از 30 تیم در دو نوبت‌کاری به‌صورت محسوس و غیرمحسوس کار نظارت و بازرسی را انجام داده و در کنار آن‌ها نیز بازرسان افتخاری همکاری‌های لازم را انجام می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها