خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر جهرم:

ردیف بودجه فرهنگی در اعتبارات شهرداری جهرم وجود ندارد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر جهرم گفت: با نبود ردیف بودجه فرهنگی در اعتبارات شهرداری جهرم اکثر فعالیت‌های فرهنگی و حمایت از اهل هنر و ادب در قالب ماده 17 انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۸۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از جهرم، سید محمودرضا نسابه  در جلسه بررسی مسائل و مشکلات جامعه هنری در جهرم که با حضور جمعی از هنرمندان این شهر برگزار شد، بابیان اینکه شهرداری بخشی به‌ نام باشگاه فرهنگی ورزشی دارد که تمام فعالیت‌هایش به ورزش محدود شده است، اظهار داشت: این نیاز حس شد که بخش فرهنگ و ادب نیز زیرپوشش برود و در این مورد در کمیسیون فرهنگی شورا مسئله ایجاد مؤسسه فرهنگی هنری یا فرهنگسرا مطرح شد.

وی افزود: ما در جهرم هنرمندان قابلی داریم که حتی در سطح بین‌الملل درخشیده‌اند و هدف این است که با استفاده از ظرفیت آنان و شهرداری، در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام برداریم.

نسابه با تأکید بر اینکه قصد ما سپردن رسالت فرهنگی شهرداری به اهل آن است، اظهار داشت: در این مورد زیر نظر مدیریت فرهنگی اجتماعی شهرداری، کارگروه‌هایی تشکیل می‌شود و با موضوعات فرهنگ شهروندی، شاد کردن جامعه و تاریخ و ادبیات و هنر این شهرستان فعالیت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: هرچند تاکنون ردیف بودجه فرهنگی وجود نداشته و اکثر فعالیت‌های فرهنگی و حمایت از اهل هنر و ادب در قالب ماده 17 انجام می‌شده است، اما امیدواریم بتوانیم با تأسیس یک موسسه، امور فرهنگی و هنری را متمرکز و برای آن ردیف بودجه در نظر بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار