خبرهای داغ:
رکورد جدید در تاریخ مطبوعات ایران
برای نخستین بار در تاریخ مطبوعات ایران یک نشریه از بخش خصوصی بدون حتی یک شماره تعطیلی به شماره 10 هزار رسید.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۸۱
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، سی‌وهفتمین سال انتشار این روزنامه امروز با انتشار 10 هزارمین شماره این روزنامه آغاز شد.

این روزنامه به صاحب‌امتیازی، مدیرمسئولی و سردبیری حسین واحدی‌پور به‌عنوان یکی از پرشمارگان‌ترین نشریات منطقه‌ای ایران که با انتشار مداوم و بدون وقفه 10 هزار شماره، رکوردی جالب در تاریخ مطبوعات ایران به‌نام خود ثبت کرده است.

حسین واحدی‌پور با برخورداری از 55 سال سابقه مطبوعاتی اکنون صاحب بزرگ‌ترین بنگاه مطبوعاتی بخش خصوصی است و روزنامه خبر جنوب، روزنامه خبر ورزشی، روزنامه خبر بین‌الملل، روزنامه توریسم، هفته‌نامه کتاب هفته خبر، ماهنامه ادبی نوشتا، خبرگزاری خبرآنلاین و پایگاه خبری تحلیلی توریسم آنلاین همگی به همت وی شکل گرفته‌اند.

به همین مناسبت امروز این روزنامه یک ویژه‌نامه 32 صفحه‌ای منتشر کرده است.

مدیر موسسه بین‌المللی مطبوعاتی خبر با تأکید بر اینکه در طول 36 سال انتشار روزنامه خبر جنوب انعکاس سریع اخبار با رعایت صداقت و امانت، در سرلوحه کار قرار داده، آن را یکی از دلایل موفقیت و استقبال مردم از این روزنامه دانست.

حسین واحدی‌پور افزود: انتشار 10 هزار شماره روزنامه بدون حتی یک شماره تعطیلی با مشکلات عدیده‌ای که طی سال‌های انتشار با آن مواجه بوده‌ایم کار آسانی نبوده و نیست.

وی استمرار اطلاع‌رسانی را از اهداف مهم انتشار بی‌وقفه روزنامه خبر جنوب برشمرد و تصریح کرد: باید آگاه بود در عصری زندگی می‌کنیم که سرعت و دقت در اطلاع‌رسانی حرف اول را می‌زند.

واحدی‌پور توجه به نیازهای مخاطب و دسترسی آسان به آخرین اخبار و رویدادهای کشور را مهم عنوان کرد و یادآور شد: روزنامه خبر جنوب بدون وابستگی به تشکل یا نهاد خاص، همواره سعی کرده است جدید‌ترین اطلاعات و اخبار را با نگاه فراجناحی در اختیار خوانندگان قرار دهد.

وی تصریح کرد: این روزنامه با اعتقاد به فرهنگ پویا و اصیل اسلامی ایرانی و ضرورت آگاهی مردم از مسائل روز همواره بر اطلاع‌رسانی دقیق و سریع و بازتاب دادن اخبار و گزارش‌های روز اصرار می‌ورزد.

وی همچنین به انتشار روزنامه خبر جنوب در ایام نوروز طی 18 سال اخیر اشاره کرد و در این مورد اظهار داشت: با توجه به روزهای حساس و تعطیلات طولانی سال نو، مردم کشور اشتیاق فراوانی به کسب خبر و آگاهی از مسائل روز دارند که روزنامه خبر جنوب با درک این حساسیت هرساله در تمام ایام تعطیلات نوروز از یکم تا روز 14 فروردین‌ماه به‌عنوان تنها روزنامه کشور انتشار خود را ادامه داده است.

مدیرمسئول روزنامه خبر جنوب گفت: رسانه‌های مکتوب باید با تلاش بی‌وقفه در عصری که با حضور رسانه‌های الکترونیک سرعت انتقال اخبار بسیار شده، از گردونه رقابت عقب نمانند البته روزنامه‌ها به دلیل اینکه پایداری بیشتری دارند، همیشه جایگاه خود را در میان مردم خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها