خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی نی‌ریز از معافیت ۱۰۹ نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد از پرداخت عوارض شهرداری و انشعابات آب، برق و گاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۷۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، انوشیروان کیوان در نی‌ریز اظهار داشت: معافیت عوارض شهرداری و انشعابات شامل پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری، هزینه انشعابات آب، برق و گاز برای یک‌بار و در واحد مسکونی مطابق الگوی مصرف خواهد بود که در قانون بودجه سال 94 این معافیت با عنوان بند (د) تبصره 16 تنفیذ و قابل‌ اجرا است.

وی افزود: در اجرای بند (د) ماده 39 قانون برنامه پنج‌ساله توسعه اقتصادی اجتماعی، سیاسی کشور و بند 5 تبصره 17 بودجه مبنی بر معافیت مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه‌های ساختمانی، عوارض شهرداری، هزینه انشعاب آب، برق و گاز برای یک‌بار و در واحد مسکونی مطابق الگوی مصرف با همکاری دستگاه‌های ارائه‌دهنده این خدمات خانوارهای کمیته امداد از این قانون بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان نی‌ریز تصریح کرد: در اجرای این بند از قانون بودجه در سال جاری 109 خانواده زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی این شهرستان برای استفاده از این تسهیلات به‌طور رایگان به ادارات مربوطه معرفی‌ شده‌اند.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون به ترتیب برای انشعاب گاز 52 نفر، انشعاب برق 33 نفر، انشعاب آب 18 نفر، پروانه ساختمانی چهار نفر و عوارض شهرداری دو نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد معرفی‌شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها