خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شیراز:

11 سپتامبر سناریویی برای نفوذ و تسلط بود

امام جمعه موقت شیراز گفت: جریان 11 سپتامبر سناریویی صهیونیستی-آمریکایی برای نفوذ و تسلط استکبار در جهان بود.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۶۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از شیراز، حجت‌الاسلام ابوفاضل رضوی‌اردکانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: 11 سپتامبر یک طرح صهیونیستی برای فراهم کردن زمینه حضور و نفوذ آمریکا در منطقه خاورمیانه بود.

وی افزود:  پس از حادثه 11 سپتامبر همگان دیدند که آمریکا به بهانه مقابله با تروریسم به افغانستان و عراق حمله کرد و به همین بهانه خون انسان‌های بیگناه بسیاری را بر زمین ریخت.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: این حضور و حملات همچنان ادامه دارد و هر روز نیز کودکان و زنان بیگناه بسیاری در اثر آن کشته می‌شوند.

خطیب‌ نماز جمعه شیراز در فراز دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مسئولان باید در برابر رواج فساد در جامعه هوشیار باشند و برنامه‌های فرهنگی مناسب را برای جوانان تدارک ببینند.

رضوی‌اردکانی ابراز داشت: بحث ترویج لباس‌های نامناسب زنانه در جامعه از جمله مواردی است که باید با حساسیت و جدیت جلو آن را گرفت که گاه در چندین مغازه یک لباس مناسب خانم‌های عفیف و محجبه یافت نمی‌شود.

وی به وضعیت حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه اکثریت دختران و زنان از حیا برخوردار بوده و در مسیر اسلام هستند، ولی گاهی تعدادی اندک با ظهور زشت خود در خیابان ها، چهره یک شهر را بدنام می‌کنند.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: کوتاهی در این زمینه باعث گمراهی نسل جوان و از هم پاشیده شدن کانون خانواده‌ها خواهد شد.

رضوی‌اردکانی خواستار آن شد که از ادامه فعالیت باغ‌ مجالس و رستوران‌هایی که موازین شرعی را رعایت نمی‌کنند جلوگیری شود.

اشاره به لزوم ارائه خدمات مناسب و با نرخ عادلانه برای تمام اقشار مردم توسط مراکز درمانی و به ویژه درمانگاه‌های خیرساز دیگر موردی بود که خطیب نماز جمعه شیراز در سخنان خود به آن اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار