خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت لارستان، بر لزوم تولید محتوای جذاب با رویکرد اسلامی در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: کشور علاوه بر پزشک و دانشمند فناوری‌های نو، نیازمند اقتصاددانان قوی نیز است.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۶۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از لارستان؛ حجت‌الاسلام‌ محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر لار با تأکید بر اینکه مذاکره ما با آمریکایی‌ها فقط در بحث هسته‌ای است، اظهار داشت: آمریکایی‌ها تصور نکنند که می‌توانند با هر شکلی در ایران اعمال‌ نفوذ کنند.

وی با تأکید بر هوشیاری مردم و مسئولان، اقتدار را نقطه قوت کشورمان در برابر بیگانگان دانست و افزود: سه عامل توجه به اقتصاد مقاومتی، توسعه روزافزون علم و حفظ و تقویت روحیه انقلابی باعث برتری و اقتدار کشور خواهد شد.

امام‌جمعه موقت لارستان با تأکید بر مسئله خودکفایی و استفاده از منابع طبیعی و انسانی داخل کشور، تصریح کرد: کشور علاوه بر پزشک و دانشمند فناوری‌های نو، نیازمند اقتصاددانان قوی نیز است.

وی با اشاره به سخنان رهبری در جلسه با اعضای شورای فضای مجازی کشور، خاطرنشان کرد: باید با استفاده از نیروهای خلاق، انفعال و عقب‌نشینی در بحث فضای مجازی را جبران کرد و به تولید محصولات جذاب با رویکرد اسلامی پرداخت.

رمضانی، نیروی انسانی کارآمد را اصلی‌ترین سرمایه یک کشور برشمرد و افزود: باید با برنامه‌ریزی‌های مدون علاوه بر حمایت از ظرفیت نیروی انسانی کشور، آنان را از گزند دشمنان در امان نگاه داشت.

وی با برشمردن وقایع دردآور اتفاق افتاده در ماه‌های شهریور پیش و بعد از انقلاب اسلامی، گفت: مهم‌ترین این اتفاق‌ها، کشتار انقلابیون در 17 شهریور، بمب‌گذاری دفتر شهیدان رجایی و باهنر و آغاز جنگ تحمیلی است.

امام‌جمعه موقت لارستان تشکیل گروهک تروریستی داعش را دست‌پرورده آمریکا و غرب دانست و تصریح کرد: این گروهک با ارتکاب به فجیع‌ترین جنایات، خوی وحشی‌گری خود را به اثبات رسانده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها