خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت مرودشت:

فریب چهره خندان دشمن را نخوریم

امام‌جمعه موقت مرودشت گفت: باید حس دشمن‌شناسی خود را تقویت کرده و مراقب افکار پلید دشمنان باشیم و فریب چهره خندان آن‌ها را نخوریم.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۶۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از مرودشت، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر اظهار داشت: امروزه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهداف پلید خود از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده‌اند و یکی از راه‌های رسیدن به اهداف آنان استفاده از ماهواره‌ها و نمایش فیلم‌های مبتذل است که باعث دور شدن از تربیت صحیح اسلامی می‌شود.

وی در ادامه با گرامی‌داشت 20 شهریورماه به مناسبت شهادت آیت‌الله مدنی امام‌جمعه تبریز که به‌دست منافقان کوردل به شهادت رسید گفت: همواره شهدای محراب نقش بسزایی در برپایی انقلاب داشته‌اند که امروزه دشمنان با راه‌اندازی و به‌کارگیری حربه‌های مختلف و گروه‌های متعددی قصد ضربه زدن به آن را دارد.

کلانتری در ادامه از جنایات آل سعود در منطقه به‌عنوان وحشی‌‌ترین انسان‌ها یاد کرد که با کودک‌کشی و ویران کردن بیمارستان‌ها و مساجد برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد دوستی و تعامل به تمام نقاط دنیا سخن گفت و عنوان کرد: ملت ما همواره باید مراقب دشمن بزرگ، آمریکای جنایتکار باشد و حس دشمن‌شناسی خود را تقویت کرده و فریب چهره خندان و نقاب پوشیده آمریکایی‌ها را نخورد.

وی در ادامه سخنان خود با تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن شهادت امام جواد (ع) به تمام شیعیان دنیا و مسلمانان جهان اظهار داشت که همواره باید ادامه‌دهنده راه معصومان خود باشیم و خدای ‌نکرده با غفلت مدیون خون شهدا نشویم.

وی در بخش دیگری از سخنانش 23 شهریورماه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک گفت و بیان کرد: مردم باید برای تشکیل ازدواج آسان از مهریه‌های سنگین و آن‌چنانی خودداری کنند و هیچ دلیل و معنایی ندارد که به‌خاطر یک‌سری مسائل چشم‌وهم‌چشمی تاریخ تولد را مهریه کنند و با تبعیت از مولای متقیان و حضرت زهرا (س) راه ازدواج آسان را برای جوانان همواره فراهم سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها