خبرهای داغ:
خطیب جمعه لامرد گفت: حضور مردم در نماز جمعه لامرد باشکوه است، اما مسئولان کم‌رنگ دیده می‌شوند که اشکال دارد.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۶۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: اگر امروز مشاهده می‌کنید که لامرد به‌جایی رسیده و پیشرفت کرده به‌خاطر وحدت و اتحاد بوده است.

خطیب جمعه لامرد افزود: اگر هرکس بخواهد ساز خود را بزند به‌جایی نخواهیم رسید و باید با یکدیگر تعاون داشته باشیم.

وی با انتقاد از حضور کم‌رنگ مسئولان لامرد در نماز جمعه این شهر خاطرنشان کرد: حضور مردم در نماز جمعه لامرد باشکوه است، اما مسئولان کم‌رنگ دیده می‌شوند که اشکال دارد.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار زیبا و ساده انجام شد و زندگی آنان امروز توسط خانواده‌ها و جوانان باید مطالعه شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز برخی جشن‌های عروسی در لامرد تا نیمه شب ادامه دارد، که اگر با معصیت آغاز شود بعد از آن گریه دارد، چراکه آسایش یک محله با برپایی این جشن‌ها تا ساعت دو شب گرفته می‌شود که باید سالن‌های ویژه برگزاری جشن‌های عروسی راه‌اندازی شود.

خطیب جمعه لامرد در مورد سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب نیز تصریح کرد: با جواب دندان‌شکن رهبر معظم انقلاب خواب از سر دشمنان پرید و رهبر معظم انقلاب فرمودند که تا 25 سال آینده چیزی به‌عنوان رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

هاشمی شهیدی اضافه کرد: شر یهود، داعش و تکفیری‌ها که امروز به سراغ بیشتر کشور‌ها رفته‌اند، کم خواهد شد.

* امام جمعه اشکنان: لامرد از اعتبارات ارزش‌افزوده پالایشگاه پارسیان بهره‌مند شود

در ادامه حجت‌الاسلام علی صفری در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر خطاب به استاندار فارس اظهار داشت: تمام بخش‌ها و روستاهای شهرستان لامرد، همانند شهرستان مهر برای پیشرفت و آبادانی خود نیازمند اعتبارات مختلف بوده و انصاف این است که اعتبارات حاصل از ارزش‌افزوده پالایشگاه گاز پارسیان به‌صورت منصفانه و مساوی به شهرستان لامرد و بخش‌های آن‌ اختصاص یابد.

امام‌جمعه اشکنان افزود: انصاف این است که شهرستان لامرد، بخش اشکنان و دیگر بخش‌های این شهرستان، بر اساس قراردادی که در گذشته تنظیم‌ شده است از اعتبارات ارزش‌افزوده پالایشگاه گاز پارسیان بهره‌مند شوند تا شاهد رشد و شکوفایی تمام مناطق در دو شهرستان باشیم.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم گفت: تمام نقشه‌ها و ترفندهای دشمنان در سخنرانی‌ها و موضع‌گیری‌های صریح و روشنگرانه مقام معظم رهبری برملا شده و دسیسه‌های آنان برای ایجاد نفاق و دشمنی در میان آحاد ملت ایران خنثی می‌شود.

امام‌جمعه اشکنان در مورد استعفای شهردار اشکنان خطاب به شورای اسلامی این شهر تصریح کرد: شهر اشکنان که سال‌ها از خدمات شهرداری ارزشی بهره‌مند بوده، شایسته است نمایندگان مردم در شورای اسلامی، مدیری ولایتمدار و ارزشی و از لحاظ سیاسی سالم و کاردان را جایگزین کنند تا با تعامل با مردم و مسئولان بتواند باعث رونق و آبادانی اشکنان شود.

صفری همچنین با اشاره به توانمندی‌های جوانان در عرصه‌های مختلف ادامه داد: والدین با میدان دادن به جوانان و فراهم کردن بسترهای لازم، زمینه شکوفایی استعدادهای آنان را فراهم کنند و با اعتماد به تصمیم‌های جوانان خود راه را برای خلاقیت و نوآوری آنان باز کنند تا در آینده شاهد نسلی با انگیزه برای آبادانی میهن اسلامی باشیم.

حجت‌الاسلام محمدامین غفاری امام‌جمعه موقت لامرد و حجت‌الاسلام احمد باقری نیا امام‌جمعه بخش علامرودشت نیز طی هفته‌های گذشته در خطبه‌های نماز جمعه بر ضرورت پرداخت عوارض ارزش‌افزوده پالایشگاه گاز پارسیان به‌صورت مساوی میان دو شهرستان لامرد و مهر تأکید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها