خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان فارس گفت: 45 درصد از دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان شیراز دارای خانواده‌ای فرهنگی هستند که برای آموزش‌وپرورش افتخار است.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۵۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، حمیدرضا آذری در مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور در جهرم که در تالار علامه امینی این شهر با حضور جمعی از مسئولان محلی و فرماندار ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز در آموزش‌وپرورش شعار «آموزش معجزه است» باید محقق و اهمیت آموزش در جامعه تبیین شود.

وی افزود: آموزش، نگرش و رفتار انسان را تغییر می‌دهد که این خود باعث پیشرفت در جامعه است و اگر ما امروز دغدغه مهاجرت را از روستاها به شهرها و از شهرها به کلان‌شهرها داریم، باید امکانات آموزشی‌ را در تمام نقاط کشور بدون تبعیض ببریم تا افراد برای تحصیل نیازی به مهاجرت نداشته باشند و این مهم در آموزش‌وپرورش به توجه ویژه نیاز دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: زمانی در جامعه آموزش‌های صحیح به افراد داده شود، شاهد کم شدن ناهنجاری‌ها و افزایش استحکام بنیان خانواده‌ها خواهیم بود که این ما را کمک می‌کند تا به سمت جامعه ایده‌آل حرکت کنیم.

این مقام مسئول افزود: سرانه آموزش در کشور مطلوب نیست و برای هر دانش‌آموز ما مقدار چندانی هزینه نمی‌کنیم که مطلوب آموزش نیست و هنگامی یک نماینده مجلس از فرار مالیاتی 75 هزار میلیارد تومانی خبر می‌دهد باید سعی کنیم این فرارها را به فرصت تبدیل کنیم و پول‌ها را در جاهای مناسب مانند آموزش به کودکان به‌کار ببریم.

وی در پایان بیان داشت: امروز فرمول انسان‌شناسی از فرمول‌های ریاضی و فیزیک مهم‌تر است و من از تمام شما برگزیدگان کنکور می‌خواهم پس از ورود به دانشگاه و حضور در جامعه به‌عنوان نیروهای کار این نظام آموزش‌وپرورش را از یاد نبرید چراکه یک قرارگاه فرهنگی است و خوشحالم که بگویم 45 درصد از دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان شیراز دارای خانواده‌ای فرهنگی هستند که برای آموزش‌وپرورش افتخار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها