خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی فارس خبر داد

اجرای طرح مکنا در 102 کلانتری و پاسگاه انتظامی فارس

فرمانده انتظامی فارس از اجرای طرح «مکنا» در 102 کلانتری و پاسگاه انتظامی این استان خبر داد و گفت: رویکرد پلیس فارس ارتقا خدمات‌دهی و آراستگی محیط خدمت در مراکز انتظامی، متناسب با شأن مردم است.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۵۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، سردار «احمدعلی گودرزی» در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان «بوانات» استان فارس اظهار داشت: شهدا بیشترین سرمایه‌گذاری را در دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند و خانواده‌های آنان نیز همواره پشتیبان نظام در تمام عرصه‌ها به‌ویژه امنیت هستند. وی رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله با استکبار جهانی را پشتوانه مردمی دانست و گفت: در تمام مراحل، چه در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و در به‌دست آوردن پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها کشور در عرصه‌های مختلف، نقش مردم برجسته و بی‌بدلیل است.

فرمانده انتظامی استان فارس بابیان اینکه امنیت نسبی خوبی که در کشورمان شاهد هستیم مرهون مشارکت و پشتوانه مردمی است، ‌ تصریح کرد: بدون مشارکت مردمی ایجاد امنیت پایدار و توسعه‌یافته محقق نخواهد شد.

گودرزی ولایتمداری و سیر در کشتی ولایت را شرط رسیدن به ساحل سعادت و نجات عنوان کرد و افزود: به‌واسطه تعامل و همدلی بین مردم و مسئولان و همچنین ولایتمداری مردم کشورمان، باوجود دسیسه‌های استکبار جهانی، شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیر در تمام عرصه‌های علمی، اقتصادی و سیاسی در کشور هستیم.

وی از شهرستان بوانات به‌عنوان یکی از امن‌ترین شهرستان‌های این استان یاد کرد و گفت: برای حفاظت از این نعمت بزرگ اللهی و توسعه آن، باید مراقب ترفندهای دشمنان ازجمله رواج مواد مخدر و همچنین در اختیار دادن سلاح در دست عامه مردم، باشیم.

فرمانده انتظامی استان فارس توضیح داد: مواد مخدر به‌عنوان‌ ام‌الفساد و ریشه بسیاری از جرائم و همچنین مهم‌ترین عامل ازهم‌پاشیدگی کانون گرم خانواده‌ها است، سلاح نیز باید در دست اهل آن و متولیان ایجاد امنیت باشد، زیرا نگهداری سلاح توسط عامه مردم می‌تواند سبب بروز جرائم خشن و حوادث جبران‌ناپذیر شود.

فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح «مکنا» یا مدیریت کیفیت ناجا در 102 کلانتری و پاسگاه انتظامی این استان اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای طرح «مکنا» خدمت شایسته‌تر و درخور شان مردم توسط پلیس است.

گودرزی ادامه داد: این طرح در 102 کلانتری و پاسگاه و سایر مراکز انتظامی استان فارس ازجمله چند مرکز انتظامی شهرستان بوانات اجرا و این مکان‌ها به‌گونه‌ای بازسازی ‌شده‌اند که در شان مردم عزیز باشند زیرا مناسب‌سازی محیط خدمت در این مراکز انتظامی، سبب تعالی رفتار فردی و اجتماعی کارکنان و رعایت حقوق شهروندی می‌شود.

فرماندار شهرستان بوانات نیز در این مراسم بابیان اینکه نیروی انتظامی همواره در میهن اسلامی ما مظهر اقتدار، نظم، امنیت و آرامش بوده و هست، تصریح کرد: به برکت رشادت‌ها و ایثارگری‌های کارکنان نیروی انتظامی، کشور ما از امنیت خوبی برخوردار است.

محمد اسداللهی ادامه داد: امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط جامعه اسلامی، ثمره وجود نیروی مقتدر انتظامی است و ما نیز به این عزیزان به‌ویژه فرمانده انتظامی این استان، فرمانده انتظامی این شهرستان و سایر کارکنان پلیس افتخار می‌کنیم.

وی از حصن مدیریت و درایت فرمانده پیشین انتظامی شهرستان بوانات و سایر مسئولان و کارکنان پلیس این شهرستان در ایجاد امنیت مطلوب و هماهنگی و تعامل مناسب با شورای تأمین و سایر مسئولان تقدیر کرد و گفت: به‌واسطه این تعامل و نیز حضور مؤثر پلیس، در حل بسیاری از مشکلات و اختلافات قومی که ریشه 30 ساله داشتند، توفیقات خوبی به‌دست ‌آمده است.

در این مراسم سرهنگ دوم سید ابوالفضل مسعودی به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بوانات معرفی و از خدمات سرهنگ رجبعلی رزمجویی فرمانده پیشین این شهرستان تقدیر شد.

افتتاح ساختمان پلیس آگاهی شهرستان بوانات، کلانتری مرکزی این شهرستان و پاسگاه انتظامی سمیکان که طرح مکنا در آن اجراشده بود، همچنین تقدیر از کسانی که در اجرا این طرح بیشترین تلاش را داشتند و بازدید از سایر مراکز انتظامی این شهرستان، از دیگر برنامه‌هایی بود که در سفر سردار گودرزی و برخی از معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی پلیس فارس به شهرستان بوانات، انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها