با هدف تقویت ارتباط مربیان با سرگروههای صالحین انجام شد:
اردوی تربیتی سرگروههای شجره طیبه صالحین شهرستان میبد در اردوگاه چشمه بوز خضرآباد برگرار شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۵۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،دراین اردوی تربیتی که به همت معاونت تعلیم وتربیت ناحیه میبد برگزار شده بود سرگروههای صالحین با مهارتهای حلقه داری،مباحث بصیرتی واخلاقی را فرا گرفتند.

 

این اردو که همراه با بازدید معاونت تعلیم وتربیت سپاه الغدیر همراه بود دکتر مروتی پیرامون مسائل سیاسی روز ودشمن شناسی مطالبی را به سرگروهها یادآور شد.

ایشان برای برگزاری هرچه با کیفیت حلقه های صالحین تاکید نمودند که سرگروههای صالحین منویات مقام معظم رهبری را محور کار خود قرار دهند که این باعث پیشرفت جامعه وانقلاب اسلامی می باشد.

 

این کارشناس یاد آور شدند که خیلی از مشکلات اقتصادی وکمبودهای فرهنگی که در جامعه ما مشاهده می شود به خاطر این است که ما به منظومه فکری حضرت آقا توجه نکرده ایم وعمقی پیگیر مسائل ومشکلات فرهنگی واقتصادی نیستیم وبنابر گفته حضرت آقا چرا به قرارگاههای دشمن سرک نمی کشیم

 

در ادامه این اردوی تربیتی سرگروهها با تشکیل حلقه های صالحین باحضور مربیان خود به هفکری پبرامون برگزاری هرچه با کیفیت حلقه های صالحین به بحث وگفتگو پرداختند.

 

گفتنی است در پایان این اردو سرگروههای صالحین با زیارت امامزاده کافی آباد که از نوادگان امام سجاد(ع) در روستای کافی آباد می باشد ازمعنویت خاصی بهره مند شدند.

ارسال نظرات