امام جمعه عقدا:

تصور صهیونیست‌ها از بهره بردن از مذاکرات هسته‌ای خیالی خام است

حسینی زاده افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که مذاکره با آمریکا در هر موضوع دیگری ممنوع بوده و جمهوری اسلامی ایران تنها در مسئله هسته‌ای با مذاکره با آمریکا به دلایل مشخص موافقت کرده و بنابراین تصور صهیونیست‌ها از بهره بردن از مذاکرات هسته‌ای خیالی خام است.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۴۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

به گزارش "خبرنگار خبرگزاری بسیج در عقدا” حجت‌الاسلام حسینی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عقدا با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک محرمات و گناهان، دشمنی‌های آمریکای جنایتکار با جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنان دست از دشمنی‌شان با ما بر نمی‌دارند.
وی با تاکید بر این مطلب که هیچ چیزی نباید استقلال ملت ایران را تحت تاثیر قرار دهد، گفت: ملت ایران ملتی است که نظامی اسلامی دارد و در کنار ولایت است و ایران اسلامی هیچ موقع تسلیم دشمن نمی‌شود.
حسینی زاده به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی اشاره کرد و افزود: ما دو انتخابات مهم را در پیش داریم، در این برهه از زمان عده‌ای هستند که شورای نگهبان را عمدا یا سهوا زیر سوال می‌برند.
امام جمعه عقدا با تاکید بر اینکه تخریب و حمله به شورای نگهبان برای نظام مفید نیست، ادامه داد: دشمنان بدانند شورای نگهبان با نظارت استصوابی چشم بینای مردم و نظام به حساب می‌آید و وظیفه شورای نگهبان حفظ و پاسداری از رای مردم است.
وی همچنین با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هزاران نفر از اقشار مختلف مردم گفت: ایشان در این دیدار فرمودند که نباید اجازه داد آمریکا دوباره در کشور نفوذ کند، بعضی اصرار دارند آمریکا را با وجود اینکه شیطان بزرگ است، فرشته نجات جلوه دهند.
حسینی زاده افزود: در ‌این‌باره مقام معظم رهبری فرمودند که مذاکره با آمریکا در هر موضوع دیگری ممنوع بوده و جمهوری اسلامی ایران تنها در مسئله هسته‌ای با مذاکره با آمریکا به دلایل مشخص موافقت کرده و بنابراین تصور صهیونیست‌ها از بهره بردن از مذاکرات هسته‌ای خیالی خام است.
سالر‌وز شهادت دومین شهید محراب حضرت آیت‌الله مدنی، از دیگر موضوعات مطرح شده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عقدا بود که مورد بحث حجت‌الاسام حسینی زاده امام جمعه عقدا قرار گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار