خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج لالجین سپاه ناحیه بهار خبر داد

کمک زوج خیر لالجینی به جبهه مقاومت

فرمانده حوزه مقاومت لالجین سپاه ناحیه بهار از کمک زوج خیر لالجینی به جبهه مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۴۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، مجید چراغی اظهار داشت: حسین جعفری یکی از بسیجیان لالجینی هزینه سفر حج خود و همسرش را برای کمک به جبهه مقاومت تقدیم کرد.
وی افزود: امروز برادران و خواهران ما در کشورهای مظلوم مانند فلسطین، سوریه، عراق، بحرین، یمن و لبنان دچار ظلم ظالم شده‌اند و نیازمند کمک مسلمانان هستند.
فرمانده حوزه مقاومت لالجین با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید«اگر مسلمانی فریاد استمداد مسلمانی را بشنود و به کمکش نرود مسلمان نیست»، گفت: جنایت‌هایی که گروه‌های تکفیری و رژیم اشغالگر قدس، آمریکا و انگلیس و دست نشانده‌های آنان به مردم مظلوم این مناطق روا می‌دارند فقط به دلیل حمایت آنان از اسلام و انقلاب است.
وی ادامه داد: کشورهایی که امروز در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاده‌اند اگر سیاست خود را مانند اردن، عربستان و قطر تغییر داده و بله قربان‌گوی آمریکا باشند دیگر گروه‌های تکفیری کاری با آنها نخواهند داشت.
چراغی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌ برای جبهه مقاومت بیان داشت: از اقدامات اجرایی در این خصوص تشکیل ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت، برگزاری جلسات، سخنرانی ها، برپایی نمایشگاه‌های حقیقت عراق و حقیقت سوریه در راستای روشنگری بوده است .

به گفته وی؛ حسین جعفری‌باربر از روستای حسام آباد لالجین هدف خود را از این اقدام رضای خدا و کمک به مظلومان جهان عنوان کرد و بیان داشت به جای اینکه این هزینه به جیب وهابیان برود که آن را خرج مهمات و فشنگ برای سینه مردم سوریه و عراق کنند آن را به جبهه مقاومت کمک می‌کنم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات