مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان خبر داد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان از تشکیل ستاد نکوداشت ایثارگران پیشکسوت در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۴۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرتیپ دوم مهدی ظفری از تشکیل ستاد نکوداشت ایثارگران پیشکسوت در استان همدان خبر داد و اظهار داشت: زنده نگاه داشتن یاد شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس امروز به عنوان یک وظیفه تلقی می شود چرا که امنیت و آرامشی که امروز در کشور وجود دارد مدیون و مرهون جان فشانی کسانی است که با از خود گذشتگی و ایثار اجازه ندادند ایران زیر سلطه ی استکبار باشد.
وی اضافه کرد: تشکیل ستاد نکوداشت ایثارگران پیشکسوت یکی از برنامه هایی است که به حتم تاثیر به سزایی در پیشبرد اهداف ترویج فرهنگ دفاع مقدس خواهد داشت.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان در ادامه با اشاره به برنامه های این ستاد در استان ادامه داد: بدون شک یکی از مناسب ترین و بهترین راه ها برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران حماسه و ایثار نگاشتن کتاب است.
وی یادآور شد: معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان، فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع)، مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان به عنوان اعضای ستاد نکوداشت ایثارگران پیشکسوت انتخاب شده‌اند تا کار با قوت بیشتری انجام شود.
ظفری تصریح کرد: اولین برنامه ای که این ستاد برگزار کرد آیین نکوداشت حاج میرزا محمد سلگی بود که در خردادماه سال جاری و همراه با رونمایی از کتاب خاطرات ایشان با عنوان آب هرگز نمی میرد برگزار گردید و آیین نکوداشت علی خوش لفظ و رونمایی از کتاب خاطرات وی "وقتی مهتاب گم شد" نیز دومین برنامه ی ستاد نکوداشت ایثارگران پیشکسوت در استان خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: یکی از نویسندگان به‌نام و موفق کشور در حوزه ادبیات دفاع مقدس حمید حسام بوده که تاکنون 14 کتاب از وی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان به چاپ رسیده و کتاب "وقتی مهتاب گم شد" نیز تازه‌ترین اثر این هنرمند است.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بیان کرد: کتاب "وقتی مهتاب گم شد" در بر دارنده مجموعه ای از خاطرات و دل گفته های پیشکسوت و جانباز دفاع مقدس علی خوش لفظ است که نوسنده از طریق مصاحبه آن را نگاشته است و انتشارات سوره مهر آن را در 651 صفحه ی رقعی به چاپ رسانیده است.
وی در پایان با بیان اینکه رونمایی از این اثر ماندگار یکی از برنامه های اصلی بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس به شمار می رود، گفت: آیین رونمایی از کتاب "وقتی مهتاب گم شد" در ساعت 10 صبح روز بیست و هشتم شهریور ماه در محل تالار فجر همدان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات