هفته دفاع مقدس حماسه ای بزرگ و سرآمد مبارزه علیه سلطه جویان مستکبر و نوکران جیره خوار آنان در راهی سعادتمند برای اعتلای نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی است که درس های معنوی بسیاری را برای اقشار مختلف به ارمغان آورد.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۱۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

هفته دفاع مقدس بستری مناسب برای تحقق شعار سال به نام  همدلی و همزبانی ، دولت و ملت می باشد.

هفته دفاع مقدس حماسه ای بزرگ و سرآمد مبارزه علیه سلطه جویان مستکبر و نوکران جیره خوار آنان در راهی سعادتمند برای اعتلای نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی است که درس های معنوی بسیاری را برای اقشار مختلف به ارمغان آورد.

روز 31 شهریور و روزهای اول مهرماه برای ملت ایران یاد آور حماسه بزرگی است که فرزندان غیور و شجاع این مرز و بوم با تکیه بر خداوند متعال  و گوش به فرمان ولی امرشان حضرت امام خمینی  (ره) هیمنه پوشالی ابر قدرت ها را درهم شکستند و با نمایش قدرت ایمان به خداوند متعال نقطه عطفی دیگر را در تاریخ ایران و جهان رقم زدند و با 8 سال دفاع مقدس و مقاومت جانانه خود در مقابلاستکبار جهانی با مزدوری رژیم بعث عراق درسی بزرگ و فراموش نشدنی به ابرقدرتهای جهانی داده شد و الگویی متعالی و بی نظیر را در اختیار تمامی ملل تحت ستم عالم قرار دادند و ضمن تحمیل شکست به جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی در حوزه جنگ سخت ،قدرت نرم انقلاب اسلامی و فرهنگ بالای آن را به رخ جهانیان کشیدند .

بدون هیچ تردیدی این فرهنگ ایثار وشهادت بود  که دشمنان تا بن دندان مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به شکست کشانید و این دوران طلایی و غرور آفرین رادر تاریخ جهان جاودان ساخت؛ چراغی که تا قرن ها،راه درست را به آزادی خواهان و استکبار ستیزان نشان داده است .

دوران دفاع مقدس نشان داد که اگر اراده عمومی  یک ملت با مقاومت و ایثار و همدلی و همزبانی عجین شود هیچ نیرویی را یارای مقابله با آن نیست و اگر این اراده تحت هدایت یک رهبر فرزانه و الهی همچون حضرت امام خامنه ای مدظله العالی عزیز قرار گرفته باشد و گوش به فرمان ولایت باشیم و عمل کنیم دیگر هیچ مانع و تحریمی تاب مقاومت در مقابل سیل خروشان و پیشرفت را نخواهد داشت و حتی اگر قدرت های عالم هم بخواهند در این راه وقفه ایجاد کنند جز شکست و ناکامی دستاورد دیگری نصیبشان نخواهد شد؛ همان طور که امام راحل عظیم الشان پیش بینی می کردند.

این گنجینه فرهنگ دفاع مقدس و ایثارگری ملت ایران با هدایت خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای عزیز مرز های جغرافیایی را درنوردیده و با بیداری ملت ها ی مسلمان و غیر مسلمان تحت ستم در سراسر گیتی،شگفتی،هراس و استیصال را به کانون های نامشروع قدرت جهانی تحمیل کرده است به طوری که از فرط ناتوانی اقدامات سخیف و غیر انسانی همچون کشتار مردم بی دفاع را در دستور کار خویش قرار داده اند.

 

ارسال نظرات