خانه فرهنگ ايثار و مقاومت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد تا با برگزاری مراسم باشکوهی با عنوان «نكوداشت ايثار» گوشه ای از فداکرای های این شهید بزرگوار را تکریم کند.
کد خبر: ۸۵۶۷۸۶۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، شهید امید عباسی، آتش نشان فداکاری که جان خود را در طبق اخلاص نهاده و با ایثاری به یاد ماندنی به یاری دختر بچه ای گرفتار در آتش شتافت، مردی که درآتش سوزان عاشقی، مهربانی و فداکاری و گذشت را و زندگی و ماندگاری را به انسانیت هدیه کرد، دختربچه ای را از آتش کین طبیعت نجات داد، نفس زندگی را به او بخشید و خود، تا ابدیت در همه قلب های مهربان ماندگارشد.

در سالروز تولد این آتش نشان فداکار، خانه فرهنگ ايثار و مقاومت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد تا با برگزاری مراسم باشکوهی با عنوان «نكوداشت ايثار» گوشه ای از فداکرای های این شهید بزرگوار را تکریم کند.

شایان ذکر است این مراسم با حضور خانواده شهید عباسی، جمعی از مسئولین آتش نشانی و مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارشنبه 25 شهریور ماه از ساعت 18 الی 20 در سازمان آتش‌نشاني واقع در خيابان آزادي، خيابان ميمنت برگزار می گردد.

بی‌تردید؛ حضور شما مردم فهیم، نجیب و بزرگوار دراین مراسم؛ قدر اهتمام تان را به انسانیت و ایثار و فداکاری، نشان خواهد داد و بر وزانت و عظمت این محفل خواهد افزود.


ارسال نظرات