مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان یزد:

کنسرت "روزشمار عاشقی" ویژه دفاع مقدس در یزد به روی صحنه می‌رود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: دوم و سوم مهرماه امسال "روزشمار عاشقی" کنسرت بزرگ دفاع مقدس در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۷۸۳۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری یزد: اثر موسیقایی نمایشی "روزشمار عاشقی" با حضور بیش از 60  نفر از هنرمندان موسیقی و نمایش استان یزد و با آهنگ‌سازی "مجتبی حبیبی" و به کارگردانی "احمد ندافی" در یزد اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به‌عنوان تهیه کننده‌ی این اثر اظهار داشت: کانون پس از خلق آثار موسقایی نمایشی، "رستم و سهراب"، "موسی و شبان"، "لیلی و مجنون"، "دعای باران" و "قند و عسل" بر خود لازم دانست تا در شان رشادت‌های دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس اثری حماسی و ماندگار تولید کند.

عباس‌علی دانافر با اشاره به این‌که "روزشمار عاشقی" در هفته‌ی دفاع مقدس روی صحنه می‌رود، افزود: این اثر حماسی روایت موسیقایی و نمایشی از حصر تا آزادسازی خرمشهر است.

وی از تعامل و همکاری سازمان‌هایی که در برگزاری این کنسرت بزرگ کانون را همراهی کردند، تشکر کرد و گفت: استانداری یزد، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعیت هلال‌احمر استان یزد از جمله سازمان‌های همراه کانون در تولید این اثر هستند.

دانافر تصریح کرد: از ویژگی‌های بارز هنری اثر موسیقایی نمایشی "روزشمار عاشقی" حضور هنرمندان طراز اول استان در کنار هنرجویان تئاتر و موسیقی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار