امام جمعه موقت حومه شرقی یزد:

نظام جمهوری اسلامی با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای حافظ حق الناس خواهد بود

حجت الاسلام موسوی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) حافظ آرای ملت که حقیقتا حق الناس است خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۶۷۸۱۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام موسوی امام جمعه موقت حومه شرقی یزد در خطبه های نماز جمعه این هفته در روستای احمد آباد ملاباشی، ضمن دعوت همگان به ترس از خداوند، این مسئله را توشه ای برای جهانیان، برای رسیدن به سرمنزل مقصود دانست و اذعان داشت: عده ای که تصور می‌کنند با نادیده گرفتن قوانین و نافرمانی از دستورات الهی، راه به جایی خواهند برد باید بدانند؛ طبق فرمایشات امیرالمومنین امام علی(ع) بی تقوایی مشکلات را افزونی خواهد بخشید.

وی در ادامه، به مناسبت های هفته جاری اشاره نموده و شهادت مظلومانه دومین شهید محراب، حضرت آیت الله مدنی به دست منافقین کوردل را به ملت شریف ایران تسلیت عرض کرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به شهادت امام جواد(ع)، شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت را به خدمت جهان اسلام و به خصوص حضرت ولیعصر(عج) تسلیت عرض کرد و از مردم خواست تا تمام سعی خود را در خصوص حضور در مجالس روضه خوانی در این ایام به کار ببرند.

وی ضمن اشاره به روز سینما تصریح کرد: فیلم محمد رسول الله که ساخته هنرمندان داخلی است؛ شاهکار بوده و بر اساس تاریخ صحیح اسلام تهیه گشته است؛ خار چشم وهابیت و مورد تایید علمای گرانقدر اسلام است.

 

امام جمعه موقت حومه شرقی یزد ادامه داد: در این هفته با آغاز ماه ذی لحجه الحرام، پیوند آسمانی حضرت امیرالمومنین(ع) و صدیقه طاهره(س) را در پیش داریم که چه زیباست جوانان کشور با الگو قرار دادن زندگی این بزرگواران زندگی زیبایی برای خود و اطرافیان رقم بزنند.

وی بالا رفتن سن ازدواج را حاصل توقعات بیش از حد خانواده ها و جوانان دانسته و اذعان داشت: از طرفی این رویه موجب پیر شدن نیروی فعال جامعه شده و از سوی دیگر جوانان برومند کشور که چون میوه هایی تازه اند؛ پیر و پوسیده خواهند شد.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود، به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای حافظ آرای ملت که حقیقتا حق الناس است؛ خواهد بود.

وی ادامه داد: کشور ایران اسلامی با هدف مقابله با ظالمین و جمایت از مظلومان قیام کرده و تاکنون از پا نایستاده است؛ عده ای که تصور می کنند با توافق هسته ای و اهداف والای جمهوری اسلامی نادیده گرفته خواهند شد و در پناه مذاکرات اسرائیل امن خواهد ماند، بدانند؛ با توجه به سخنان مقتدرانه رهبر معظم انقلاب 25 سال آینده را نخواهند دید و متحدان آن نیز لحظه ای راحت نخواهند بود و هر کجا صدای مظلومی بلند باشد جمهوری اسلامی ایران به یاری آن خواهد شتافت.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار