خبرهای داغ:
سردار عاطفی در دیدار از مرکز صدا و سیمای استان قزوین شناساندن مفاخر بسیجی و ملی به مردم را امری مهم ارزیابی کرد.
کد خبر: ۸۵۶۷۷۲۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از قزوین بگفته ی سردار عاطفی رئیس مرکز بسیج رسانه ملی، طرح ملی نمایش پایداری و مقاومت ایرانی که حاوی اطلسی نمایشی است اظهار کرد: نقش اقوام ایرانی با تکیه بر فرهنگ بومی، محلی و منطقه ای و در قالب های مختلف برنامه سازی ارائه و به تصویر کشیده می شود.
سردار عاطفی همچنین تولید سریال سید آزادگان زنده یاد سید علی اکبر ابوترابی را از برنامه های آتی مرکز بسیج رسانه عنوان کرد.
رئیس مرکز بسیج رسانه ملی در ادامه با اشاره به فعالیت همکاران متعهد و بسیجی در صداوسیمای مراکز استان ها ابراز امیدواری کرد پایگاه های بسیج در مراکز استان ها بتوانند بیش از پیش در تولید برنامه های فاخر و معرفی فرهنگ و ارزش های بسیج در بین آحاد مردم توفیق یابند.
آقای معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین هم در این دیدار با اشاره به کمبود منابع مالی برای برنامه سازی در حوزه ی بسیج اذعان کرد: با توجه به وجود سوژه های متعدد و ناب در استان ها در صورت تخصیص بودجه ی متمرکز از طریق بسیج سازمان و یا بسیج استان ها می توان برنامه های فاخر و ارزشمندی در این زمینه تولید کرد.
آقای معصومی فر همچنین به اجرای 110 طرح عمرانی از سوی بسیج سازندگی در کشور اشاره و تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار می توان این توانمندی ها و خدمات را به صورت مستند و هنرمندانه به مخاطبان معرفی کرد.
در پایان این مراسم احکام اعضای شورای بسیج صداوسیمای مرکز قزوین اعطا شد.
خبر دیگر از بسیج اینکه سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در برنامه ی زنده ی تلویزیونی گفتگوی ویژه ی خبری صداوسیمای مرکز قزوین حضور یافت و فعالیت های بسیج را در مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمنان تبیین و تشریح کرد.
 شایان ذکر است سردار نقدی همچننین از روند تکمیل استودیوی تولید برنامه های تلویزیونی صداوسیمای مرکز قزوین بازدید کرد.
 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها