توابع تهران قهرمان پینگ پنگ قهرمان کشوری بسیج شد

تيم توابع تهران قهرمان چهارمين دوره پينگ پنگ قهرمان كشوري بسيج شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۶۹۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاري بسيج، حشمت الله شريفي دبير انجمن پينگ پنگ بسيج گفت: چهارمين دوره رقابت هاي پينگ پنگ قهرمان كشوري بسيج در روزهاي 19 و 20 شهريور با حضور 16 تيم و در رده هاي نوجوانان و جوانان در شهركرد برگزار شد.

شريفي با اشاره به اينكه اين رقابت ها در سه بخش تيمي، دوبل و انفرادي برگزار شد، اظهار داشت: در پايان اين مسابقات، در بخش تيمي تيم توابع تهران به عنوان قهرماني دست پيدا كرد، قم نايب قهرمان شد و تيم هاي كرمانشاه و تهران بزرگ هم به عنوان سوم مشترك رسيدند.

دبير هيئت پينگ پنگ بسيج افزود: در بخش انفرادي، اميد بهرامي از تهران بزرگ اول شد، امين رضايي از تهران بزرگ روي سكوي دوم ايستاد و حسين ‍ژندش و مظهر يوسفي از توابع تهران به مقام سوم مشترك رسيدند.

وي در ادامه با اشاره به نتايج دوبل اين رقابت ها، خاطر نشان كرد: در بخش دوبل، تيم آقايان حسين ‍ژندش و مظهر يوسفي از توابع تهران به مقام قهرماني رسيد و تيم دو نفره آقايان اميد بهرامي و امين رضايي از تهران بزرگ در جايگاه دوم قرار گرفت. همچنين تيم هاي آقايان فرهنگ خانجاني و ميثم شفره از تهران بزرگ و متين غياث آبادي و امير محمد توكلي از استان مركزي مقام سوم مشترك رقابت ها را به خودشان اختصاص دادند.
ارسال نظرات