خبرهای داغ:
نوجوانان بسیجی حلقه های شجره طیبه صالحین پایگاه بسیج شهید باهنر حوزه بلال بعد از شکست حریفان از بین464 تیم در رشته های مختلف رباتیک مقام سوم کشوری را از آن خود کردند.
کد خبر: ۸۵۶۷۶۰۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، سعیدی فرمانده حوزه بلال: با توجه به اینکه حدود یک سال است این برنامه در سطح شهر آشخانه و با مدیریت فرمانده محترم پایگاه شهید باهنر و مربیگری برادر بسیجی محمد روحانی و حمایت مستقیم حوزه بلال در قالب حلقه شجره طیبه صالحین صالحین برگزار می گردد، ترم 2 این برنامه اواخر فروردین سال جاری به پایان رسید.

 سعیدی در ادامه افزود: ترم 1 کلاس ها از تیرماه 93 با 11 نفر متربی وموضوعات: آشنایی با قطعات الکترونیکی، سازه ها، ساخت رباط های کنترلی، آتشنشانی، فوتبالیست و جنگجو شروع شد که در شهریور 93 به مرحله کشوری در استان اصفهان راه یافت.

 ترم2 نیز از آبان93 تا اواخر فروردین 94 با 18نفر متربی و با موضوعات: آشنایی با اصول سیم کاری، ساخت رباط های هوشمند، مسیریاب، نوریاب، تشخیص مانع با برخورد و بدون برخورد به پایان رسید که7 نفر به برتری رسیدند.

سعیدی در پایان افزود: ترم 3 این رشته نیز از 15 اردیبهشت سال جاری شروع به کار کرد  و بعد از کسب مقام اول استانی در 29مرداد94 به مرحله کشوری راه یافت.

لازم به ذکر است برگزاری مسابقات در مشهد مقدس و در سطح کشوری که به مدت 2 روز در 14 و 15 شهریور در دانشگاه فردوسی مشهد به طول انجامید، تیم حلقه شجره طیبه صالحین شهید باهنر حوزه بلال با درخشش نوجوان بسیجی"علی اکبر رونقی" توانست از بین 464 تیم در رشته ی"جنگجو" مقام سوم کشوری  را از آن خود کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها