خبرهای داغ:
ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان با دستور کار هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم با شکوه هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان در محل فرمانداری مانه و سملقان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۶۰۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، رسول جهاندوست معاون فرماندار در این جلسه عنوان کرد: هدف از برگزاری جلسه هفته دفاع مقدس  اجرای برنامه های با شکوه و برنامه ای در شأن و منزلت این هفته در شهرستان است.


وی با بیان این که فرهنگ دفاع مقدس یک فرهنگ ماندنی ، پایدار و الگوی نابی برای جامعه می باشد گفت: در ترویج این فرهنگ، همه باید همت داشته باشند و از هرگونه تلاش دریغ نکنند و این ارزشها را به نسل جدیدمان منتقل نماییم.

جهاندوست هفته دفاع مقدس را نگین مناسبت های انقلابی خواند و با تشریح سختی ها و در عین حال پایمردی های هشت سال جنگ تحمیلی توسط مردم که نشان از ایمان و خلوص مردم در جنگ است و هفته دفاع مقدس  را فرصتی برای ادای دین به خون شهدا دانست.

در ادامه سرگردبیدکی فرمانده ناحیه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت وبه مهم ترین برنامه ازجمله غبارروبی قبور شهدا، برگزاری رژه موتوری، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، شب شعر و خاطره ایثارگران، غباروبی مزار شهداء،برگزاری یادواره شهداء، برپای نمایشگاه و... از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها