مراسم معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۵۶۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رشد، دکتر علیرضا امیرتیموری در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی واحد رشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، قدردانی از زحمات رزمندگان را وظیفه هر فرد دانست و تأکید کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن پسوند اسلامی حافظ خون شهدا خواهد بود و انشاالله خداوند یاری کند تا در قیامت شرمنده شهدا در روز قیامت نباشیم.

وی از بسیج دانشجویی به عنوان بازویی قوی در کنار حوزه فرهنگی دانشگاه یاد کرد و گفت: همه تلاش خواهیم کرد  تا در جهت تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های ایران و در رأس آن نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداشته و در این کار تیمی اگر خستگی مشاهده شد باید امور را به هم تیمی خود بسپاریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، بسیج دانشجویی را فعال ترین و مؤثرترین تشکل دانشگاه دانست و افزود: یکی از مهمترین  وظایف بسیج دانشجویی در دانشگاه ها کمک به افزایش خرد سیاسی جامعه است و باید تلاش کنیم تا این خرد در اقشار مختلف خصوصا جامعه علمی جوان در دانشگاهها افزایش یابد. امروز موجودیت ما در گرو رشادت ها و دلاورمردی های عزیزان بسیجی است و الان نیاز داریم تا بسیج در حوزه های مختلف فعالیت داشته باشد. امروز  ورود تکنولوژی و در موازات پیشرفت آن در کشور، باعث شد تا بسیاری از معضلات و نابسامانی ها را با خود به همراه داشته باشد که با این پیشرفت باید فرهنگ سازی هم به وقوع بپیوندد و انتقال و شناساندن این ابزارها و فرهنگ ها یک تفکر بسیجی می خواهد.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، افزود: آنچه که مسلم است در دانشگاه آزاد اسلامی اجازه نخواهیم داد که تفکر بسیجی در این دانشگاه کم رنگ شود.  امروز برای ما دفاع هنوز به پایان نرسیده و دفاع حساس تری را در پیش رو داریم و آن دفاع در مقابل جنگ نرم است. در میدان جنگ نرم  نباید از دشمن غافل شد و باید دائما آن را رصد کرد و بسیج دانشجویی در عرصه جنگ نرم مسئولیت مهمی دارد.

گفتنی است؛ در این مراسم کمیل کاس پور به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی و از زحمات حسین محبتی، مسئول سابق تقدیر شد.

ارسال نظرات