خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا(ص) شاهرود:
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا(ص) شاهرود گفت: امروز دشمنان تلاش دارند تا با شیوه‌های گوناگون فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کمرنگ کنند؛ چراکه به‌خوبی می‌دانند آنچه سبب عزت و اقتدار ایران اسلامی است این فرهنگ متعالی است.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۹۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین ابوذری در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس پایگاه‌های حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیاء (ص) شاهرود بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای این مهم دانست.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان تلاش دارند تا با شیوه‌های گوناگون فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کمرنگ کنند؛ چراکه به‌خوبی می‌دانند آنچه سبب عزت و اقتدار ایران اسلامی است این فرهنگ متعالی است.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) شاهرود افزود: با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب و نیاز جامعه لازم است تا برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شور و شعور لازم و با توجه به ایام ذی‌الحجه برگزار شود.

ابوذری با تأکید بر لزوم مسجدمحور شدن برنامه‌های این هفته تأکید کرد: باید از این ظرفیت به‌دست‌ آمده در مساجد و محلات به‌خوبی در اجرای برنامه‌های بسیج و هفته دفاع مقدس بهره بُرد.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف در سطح پایگاه‌های بسیج بر باشکوه برگزار شدن این هفته تأکید و اظهار کرد: پایگاه‌ها نسبت به فضاسازی محدوده استحفاظی خود و برگزاری ایستگاه صلواتی و شعارنویسی خودروها در چندین نقطه شهر اقدام کنند.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) تصریح کرد: برگزاری نشست‌های خاطره‌گویی و بازگویی حوادث دوران دفاع مقدس و پاسخگویی به شبهات نسل جوان نسبت به وقایع دوران دفاع مقدس بسیار ضروری است و باید در حلقه‌های صالحین و همچنین نشست‌های اختصاصی موردتوجه قرار گیرد.

در این جلسه فرماندهان پایگاه‌ها نظرات خود را درباره اجرای برنامه‌ها و کیفیت آنها ارائه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها