خبرهای داغ:

سرکشی مسئولین بسیج دانشجویی استان و شهرستان شاهرود از اردوهای جهادی

مسئول بسیج دانشجویی استان و شهرستان شاهرود و سرمربی صالحین بسیج دانشجویی شرق استان از اردوهای جهادی منطقه کالپوش بسیج دانشجویی شاهرود بازدید و سرکشی نمودند.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۹۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، داریوش جلالی به اتفاق محمد جلیلی و حجت الاسلام احمد نظری با حضور در جمع گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در بخش کالپوش شهرستان میامی ضمن بازدید از عرصه های فعالیت های آنان از زحمات آنها تقدیر نمودند.

در این سرکشی ها که از گروه های جهادی دانشگاه های آزاد،پیام نور و فنی و حرفه ای دختران در روستای های تلوبین و نام نیک و نردین بعمل آمد مسئولین با سرکشی از برنامه های گروه های جهادی و تقدیر از زحمات آنها از میزان رضایتمندی اهالی روستاها نیز اطلاع یافتند.

حجت الاسلام احمد نظری در جمع گروه های جهادی در سخنانی با تقدیر از زحمات آنها اخلاص در عمل را مورد تاکید قرار داد و گفت: کاری که شما انجام می دهید دستگیری از نیازمندان و خلقت به خلق خداست و این پاداش فراوان نزد باری تعالی دارد و باید قدر این لحظات را بدانید.

سرمربی صالحین بسیج دانشجویی شرق استان تصریح کرد: کار برای خدا لذت خاصی دارد و خستگی ندارد و این تلاش خالصانه در نزد خداوند محفوظ و پاداش آن قابل شماره نیست پس با جدیت تلاش کنید و به محرومان خدمت رسانی نمایید.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی کلاس خوبی برای خودسازی است بیان کرد: این کار شما یک نوع خودسازی فردی است که در این مدت می توانید با خود و خدا خلوت کنید و خالص شوید و در این کلاس شاگرد ممتاز شوید و بهره برداری نموده و این را به دوستان خود و خانواده و جامعه پیرامونی منتقل نمایید.

در این سرکشی ها مسئولین گروه های جهادی گزارشی از روند اجرای برنامه های خود ارائه نمودند.

خاطر نشان می شود گروه های جهادی دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی بسیج دانشجویی شاهرود از ابتدای تابستان و تا ابتدای مهر در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم بخش کالپوش شهرستان میامی اعزام و برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی عمرانی و اعتقادی و امدادی و بهداشتی را برای مردم این مناطق ارائه نموده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها