خبرگزاری بسیج: رئیس تربیت بدنی شهرداری منطقه 20 از برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی در محل بوستان ترافیک شهرداری منطقه 20 با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و افزایش سلامت و جسم و روح شهروندان خبرداد.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۶۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ بهنام ابوالقاسم پور گفت: جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان بویژه جوانان و نوجوانان و کودکان به مدت یک هفته در محل بوستان ترافیک شهرری برگزار می شود.

در این جشنواره اغلب وسایل بازی و تفریح از جمله وسایل پینک پنگ، فوتبال دستی، بازی های یارانه ای، تیراندازی، گلف، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، شطرنج و غیره تدارک دیده شده است و ورزشکاران باستانی کار نیز به اجرای نمایش ورزش های زورخانه ای می پردازند و سعی کرده ایم با اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده اعضای خانواده ها را دور هم جمع کنیم و ساعاتی شاد و به یاد ماندنی برای آنها رقم بزنیم.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را نزدیک کردن اعضای خانواده ها و جمع کردن آنها دور هم عنوان کرد و گفت: در این همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی ترویج می شود و با ایجاد ساعاتی شاد و مفرح زمینه را برای پر بار سازی اوقات فراغت جوان ها فراهم می کند.

ابوالقاسم پور اظهار داشت: این جشنواره از ساعت چهار بعد از ظهر تا موقع اذان مغرب ادامه دارد و پس از اقامه نماز از ساعت 8 تا 10 شب ادامه می یابد.همچنین هر شب از قهرمانان و خانواده های معظم شهدا تجلیل به عمل می آید و هدایایی به رسم یادبود به آنها تقدیم می شود. وی از شهردار و تمامی مسئولانی که شرایط برگزاری این جشنواره را برای شادی و سرگرمی شهروندان فراهم آورده اند قدردانی کرد.  

 

  

 

 

ارسال نظرات