رسالت حوزه هنری استان البرز تلاش برای شناسایی تولید کنندگان نوشت افزار ایرانی می باشد و تدارکات لازم جهت عرضه نوشت افزار برای نمایشگاه های پاییزه تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۶۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عبدالحمید قره داغی رئیس حوزه هنری البرز در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در محل کافه سما برگزار شد اظهار داشت: توجه ویژه ای در سه سال اخیر به لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی شده است.

وی افزود: تصویر سازی، فرهنگ سازی و همزاد پنداری کودکان با برخی شخصیت ها آسیب رسان می باشد چراکه از جمله راه های نفوذ بیگانگان به شمار می رود.

رئیس حوزه هنری البرز حمایت و پشتیبانی مسئولین و اهالی رسانه در حوزه هنری را مهم دانست و گفت: طراحی و تولید نوشت افزار ایرانی به اوج خود رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: شکرستان به عنوان یکی از برندهای ایران در بازار حرفه ای نوشت افزار ورود کرد که بسیار موفق بوده و حاصل فکر تولید کنندگان ناب در عرصه نوشت افزار ایرانی بودکه ماحصل آن هم استقبال پرشور مردم است.

عبدالحمید قره داغی ادامه داد: رسالت ما تلاش برای شناسایی تولید کنندگان نوشت افزار ایرانی می باشد که عرضه آنها برای عموم در شهریور و مهرماه با برپایی نمایشگاه ها در سطح استان انجام خواهد شد و تدارکات لازم جهت عرضه نوشت افزار برای نمایشگاه های پاییزه تدارک دیده شده است که امکان دارد همکاری خوبی  با حوزه هنری در این خصوص صورت نگیرد.

وی عنوان کرد: از مجموع 10 مرجع برای تولید نوشت افزار ایرانی که از قوی ترین این شرکت ها"گروه نرم افزاری قاصدک" می باشد و در عرصه تولید و شخصیت سازی قهرمانان ایرانی بسیار خوب عمل کرده است، در آخرین تولیداتش دفترهایی را طراحی کرده است که اگر تلفن همراه را در صفحات این دفتر حرکت دهید صفحه سخنگو شده و اطلاعات شخصیت ایرانی که در جلد دفاتر نقش بسته است ارائه می کند.

رئیس حوزه هنری استان البرز در پایان گفت: آمادگی تامین نوشت افزار ایرانی در کل استان البرز را داریم چراکه نیاز بازار را پیدا نموده ایم و امیدواریم نوشت افزار و لوازم التحریر مناسبی برای جامعه تولید شود.
ارسال نظرات