خبرهای داغ:
دومین مجمع عمومی بسیج شهرستان گرمسار با محوریت بررسی گزارش عملکرد شوراهای اقشار و کارگروه های تخصصی شهرستان گرمسار با حضور اعضای شوراهای اقشار و هیئت رئیسه مجمع و قربانعلی مقبلی رئیس مجمع بسیج گرمسار برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۵۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، قربانعلی مقبلی، رئیس مجمع بسیج شهرستان گرمسار در دومین مجمع عمومی بسیج با حضور فرمانده سپاه ناحیه گرمسار، سرگروه های حلقه های صالحین و نخبگان و اعضای شورای اقشار، اظهار داشت: اعضای هیئت رئیسه این مجمع در یک رأی گیری توسط بسیجیان و پیشکسوتان سپاه ناحیه گرمسار انتخاب شده است و آغاز به کار کرده اند.
وی با اشاره به اینکه اعضای هیئت رئیسه به صورت ماهانه؛ مسائل و مشکلات اقشار را مورد بحث قرار می دهند، افزود: این مجمع بازوی قوی برای مدیریت و فرماندهی سپاه است.
رئیس مجمع بسیج شهرستان گرمسار بیان کرد: این مجموعه نیرو های فکری و عقیدتی انقلاب بود که در مقابل استکبار و فتنه های گوناگون ایستادگی کردند و بعد از مدتی با تشکیل بسیج سازماندهی شدند و از انقلاب اسلامی دفاع کردند.
مقبلی خاطرنشان کرد: طبق اصل 150 قانون اساسی وظیفه سپاه و بسیج دفاع از ارزش ها و حدود نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این وظیفه ما و تمامی تشکل های بسیج است.
وی تصریح کرد: انقلاب با تمام فراز و نشیب ها راه خود را پیش می برد و امروز تحت عنوان جبهه مقاومت در مقابل استکبار ایستاده است.
رئیس مجمع بسیج شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه حاضرین در مجمع از نخبگان و پیشکسوتان و برترین های بسیج هستند؛ گفت: همه باید گوش به فرمان ولایت ؛ بازوی قوی سپاه و مسئولین اجرایی کشور باشیم.
گفتنی است؛ در پایان از سرگروه ها و کارگروه های تخصصی اقشار بسیج در این مجمع تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها