جانشین ناحيه مقاومت بسيج سپاه تربت جام از آغاز فراخوانی ‌،‌حفظ انسجام و نمایش اقتدار شش گردان عملیاتی بیت المقدس بسیج به مدت 12 روز در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۴۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰

سرگرد پاسدار عیسی صفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: يكى از مهمترين اهداف فراخوانی گردان های عملیاتی بیت المقدس در کنار ارتقاء آمادگي معنوي، بصيرت ديني و انقلابي؛ به روز رسانی آموزش های نظامی ،آمادگي توان رزمی و دفاعی ، تقویت روحيه جهادي ، سلحشوری و استکبار ستیزی بسیجیان است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ انسجام و بازآموزی برنامه های جمعی و گردانی افزود: اجراي مطلوب آموزش های دفاعی و رزمی در این فراخوانی ها با تأسي به راهبردهای فرمانده معظم كل قوا در راستای مقابله با تهدیدات سخت دشمن یک امر ضروری است.

جانشین سپاه شهرستان تربت جام با اشاره به فرارسیدن سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد: نمایش اقتدار و رزم بسیج در این فراخوانی ها به نوعی تداعی کننده آن دوران پر افتخار است که سپاه و بسیج توأمان در کنار مقابله با تهاجم فرهنگی در مقوله «جنگ نرم»با جدیت بیش از پیش به آن پرداخته است.

وی یادآور شد: در اين برنامه بسيجيان رده های مقاومت، با اجراي تمرینات و تاکتیک های مربوط به اغتشاشات، کمین و ضد کمین، راهپیمایی شبانه و میدان تیر آمادگي ‌رزمي و دفاعي‌ خود را به مدت 12 روز در سطح بخش های پنجگانه این شهرستان ‌به ‌نمايش ‌مي گذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها