استاندار همدان با اشاره به اینکه مراحل ساخت یادمان شهیدمدنی باید پیگیری شود، گفت: مسئولان بنیاد شهید باید تا پایان سال جاری این یادمان را آماده کنند.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۲۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت‌الله مدنی‌ در همدان با بیان اینکه رشادت‌های مردم در ۱۷ شهریور ۵۷ باعث شد تا نهال انقلاب با خون شهدا پربار شود، گفت: حضور شهیدمدنی در همدان از نعمت‌های بزرگ برای مردم این شهر بود و خدمات این شهید هیچگاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد.

وی با بیان اینکه شهید مدنی از مردان تاریخ‌ساز این مملکت است، گفت: بیت شهید مدنی در همدان بهترین مکان برای فعالیت‌های فرهنگی است و باید مدیریت خوبی در حفظ و نگهداری آن لحاظ شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مراحل ساخت یادمان شهیدمدنی باید پیگیری شود، گفت: مسئولان بنیاد شهید باید تا پایان سال جاری این یادمان را آماده کنند.

نیکبخت با بیان اینکه خدمات شهیدمدنی در همدان باید برای نسل جوان بازگو شود، عنون کرد: شهید مدنی همیشه در یاد مردم همدان باقی خواهد ماند.

*اهالی رسانه با تولید آثار متنوع در معرفی شهید مدنی گام بردارند

امام جمعه همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه بیت شهید مدنی باید به مرکزی فرهنگی برای درس و بحث تبدیل شود، گفت: باید مدیریت خوبی برای حفظ و بهره‌برداری بهتر از این مکان اعمال شود.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی با بیان اینکه باید رسانه‌ها در بازگو کردن شخصیت شهید مدنی اقدامات بیشتری داشته باشند، گفت: شهید مدنی با وجود تحمل شکنجه‌های متعدد، تبعید و تهدید در رهبری حوادث قبل از انقلاب راسخ بود.

وی عنوان کرد: اهالی رسانه باید با آثار متنوع در شناخت بیشتر این شهید کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات