خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان:

شهدا بصیرت خود را از همجواری با علما کسب کردند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان با بیان اینکه علما نقش مهمی در تربیت جوانان و هدایت جامعه بر عهده داشتند، افزود: بدون شک شهدا بصیرت خود را از همجواری با علما کسب کردند تا در راه خدا و اهل بیت (ع) قدم بردارند.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۲۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ناصر عارف امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت‌الله مدنی‌ در همدان با بیان اینکه بیت شهید مدنی در زمان سکونت وی در همدان کانون انقلابیون بوده و انقلاب در همدان از این نقطه شروع شد، افزود: بیت شهید مدنی به دلیل قدیمیساز بودن آن نیاز به تعمیر و مرمت داشت که از سوی استانداری ۱۰۰ میلیون تومان به این امر اختصاص یافت اما در مجموع ۱۱۷ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه علما نقش مهمی در تربیت جوانان و هدایت جامعه بر عهده داشتند، افزود: بدون شک شهدا بصیرت خود را از همجواری با علما کسب کردند تا در راه خدا و اهل بیت (ع) قدم بردارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان با بیان اینکه شهیدمدنی در همدان در رهبری و هدایت انقلابیون نقش داشت، عنوان کرد: بعد از گذشت ۳۴ سال همچنان مردم همدان از اقدامات و کارهای این شهید با احترام یاد می‌کنند.

* شهیدمدنی در مبارزه با طاغوت بسیار شجاع و نترس بود

مدیر حوزه علمیه خواهران همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه شهیدمدنی در مبارزه با طاغوت بسیار شجاع و نترس بود، گفت: شهید مدنی از امام راحل چنان دستور می‌گرفت که یک عبد از مولایش اطاعت می‌کند.

سیدحسن فاضلیان گفت: درک شهید مدنی از شرایط کشور و تلاش برای آگاه‌سازی جامعه از موضوعاتی بود که باید نسبت به تشریح آن در جامعه اقدام شود.

در پایان این مراسم با اهدا گل به مقام شهید آیت الله مدنی ادای احترام شد و یکی از نزدیکان وی نیز به بیان خاطراتی از این شهید پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات