برگزاری اختتامیه برنامه بوستان های سلامت بسیج مساجد و محلات در شاهرود

اختتامیه برنامه های بوستان های سلامت حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۱۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار داشت: برنامه بوستان های سلامت پارک های شهرک ولیعصر(عج) و بلوار با برگزاری اختتامیه و تجلیل از دست اندرکاران اجرای این برنامه ها به پایان رسید.

علی اکبر اشرفی افزود: در مراسم اختتامیه که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در بوستان ولیعصر(عج) برگزار شد از عوامل اجرایی برنامه های بوستان سلامت تقدیر شد.

وی با اشاره به برگزاری 75 شب مراسم در بوستان های بلوار و ولیعصر(عج) افزود: در برگزاری این برنامه ها پایگاه های مقاومت عاشقان ولایت شهرک انقلاب و سیدالشهدا شهرک ولیعصر(عج) نقش محوری را با پشتیبانی فرهنگی اجتماعی حوزه داشتند که از همه آنها تشکر می نماییم.

اشرفی با اشاره به برنامه های برگزار شده در این بوستان ها گفت: در این بوستانها با ایجاد غرفه های متنوع از قبیل مشاوره کودکان ،تیراندازی،پاسخگویی به شبهات اعتقادی و دینی،مشاوره خانواده، نشست های بصیرتی و آموزشی،اجرای تئاتر و... ضمن تلاش برای پرنمودن اوقات فراغت خانواده ها سعی شد به طور هدفمند آسیبهای امروزی جامعه را گوشزد نموده و در جهت آگاه سازی جوانان و خانوادهها تلاش کنیم.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به تقدیر خانواده ها از برگزاری این برنامه ها بیان کرد: در نظرسنجی ها و درخواست هایی که از طرف خانواده ها انجام شد، شرکت کنندگان از اجرای برنامه ها رضایت و بر تداوم این برنامه های فرهنگی تاکید داشتند که با توجه به بضاعت بسیج و بسیجیان در این حد مقدور بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار